Cumu esse megliu?

Se dumandate a quistione: "chì faraghju per esse megliu?", Sicuru, site nantu à u lamentu correctly! Questu significa chì avete aduprà per un qualchissimu ... stà a megliu per l'ideale è l' autore millenamentu . Ma u fattu hè chì ogni unu di noi hà parechji ideali.

Quante ghjente - tanti opinioni

Quandu una persona pensa nantu à a quistione di cumu per esse di megliu cà l'altri, vole à diventà u megliu, superassi à quarcunu è dimustrà di ciò chì hè capaci di. È quandu ellu riflette nantu à cumu per esse megliu cà d'ayer, per esse megliu da u so primu autore, duvere vole sviluppà, in u mumentu ch'ellu prupone per u so propiu ideale. E chì significa per voi hè megliu?

Qualunque pudemu fà, l'avemu fattu degnu chì vulemu. Quelli chì ùn anu d 'accordu cù questu hè solu teme di cambià una cosa. Dicenu chì ùn solu ùn depende sempre di noi. Sì, hè, ma u fattu chì e vostre effetti sò solu a vostra scelta hè un fattu. "Sì troppu cuntentusu cù u locu chì avete occupatu, cambiassi! Ùn hè micca un arbre. "

Avèndulu megliu à fà a vostra vita megliu

Tutti i nostri azzione sò fatti à rializzà a nostra propria valuta. Ancu a persona più bona, onisa è ginirosa in u mondu fà significativa, bè cumpagni per affucà finamente un sensu piacevule in l'anima, una volta sentenu cum'è una bona persona - una persona felice (per ellu, a felicità hè di fà per l'altri). Sensibilizazione di quantu ellu hà fattu per un altru, rigalu a gioia.

"Avemu u vostru dà ..."

Tutte e boni cumpagni chì si facemu d'accordu à a nostra vulintà è da u core, satisfanu a necessità di diventà megliu. È cusì, tutte ciò chì avemu succèdevi à noi à i nostri tesoru, per realizà a nostra propria valentà, per rispittàce è si sò orgogliosi in nimu. Ricurdà, per ùn fà sapè à qualcunu, ma per pruvucari. Hè solu chì e persone anu idee sfarenti nantu à cumu si vulete vede.

Puzzicheghju - cumu per fà un amicimu amicu?

Sì una persona superficiala cun un orizzontru strettu vulete simule seguite cù a punctuazione "Sò megliu cà quellu", è dopu avè pruvucatu questu, sarà tranquillo è firmà, sughjendu u so desiu è u desideriu. L'altru, più prudente, ùn mancanu micca di ciò chì hè stata ottata, di retroviere, di circà l'altri, vole à diventà megliu, sapi chì ùn ci hè nimu à l'ideale. Tali persone ùn anu micca un scopu - "per esse megliu ca una certa persona" - anu avutu u so mudellu stessu d'una migliore d'autore. Fighjemu di pensà à l'azzione è truvammu un modu per esse u megliu (megliu) per noi è avè un successu.

Tips per cum'è addiventanu

  1. Dìite micca: "Avete da esse misura", ma: "Sò digià megliu". Ùn ùn andate nant'à stu momentu tantu aspittatu. Ghjè quì sopra. Sò BETTER!
  2. Amore.
  3. Fate solu l'azzioni da chì vo rispundarà.
  4. Fulfillate i vostri sogni è i so bè.
  5. Fai una cosa per ottene risultati, ogni ghjornu.
  6. Paga assai attenti à l'educazione, leghjite.
  7. Comunica solu cù questi persunaghji chì vi portanu in fronte.
  8. Watch u vostru corpu è a salute.
  9. Ogni ghjornu, cummatti, senza scendi di e mani, cù i vostri patimenti.
  10. Ùn uttene u persone.
  11. Cundite à i vostri amori.
  12. Ùn usarle micca e abusive.
  13. Travagliu. Ennoblezzi di travagghiu.
  14. Mantene in un locu limitu è ​​ordenatu in quale vi vanu.
  15. Ogni ghjornu per altri fate qualcosa di bonu.
  16. Viaghju.
  17. Sviluppà.
  18. Dopu ad aspittanne, dà l'amore è l'speranza.
  19. Amparate qualcosa di novu, leghje i libri nantu à l'amori , capiscenu una lingua straniera, per esempiu.

Chì l'impurtante per voi hè ciò chì dite, cumu fà u cose. In una persona, tuttu hè prestu beni: a fàccia è a robba, è l'ànima, è i pinsamenti.