Brexit: a riazione di i stelle è i scandalous cartoons on Queen Elizabeth II

U referendumu di a splutazioni di Gran Bretaña da a UE hà fattu assai sonu. A causa di i so risultati, l'abitanti di u regnu diventonu quasi n à pocu pressu, ma l'avversu di una Europa cumuni era una più maiò.

U famusu scrittore Joan Rowling disse ade à u so paese in una pagina in Twitter. Idda scrivia: "Adewije, Gran Bretaña," in ogni modu, ùn hè micca cusì chjaru chì significava ...

Pocu dopu, a "mamma" di Harry Potter descifrau u so pensamentu:

"Sò orgogliu di esse parti di una" minorità indignita ".

Ellu inseritu a rèplica di a pratica di Nigel Faraj, chì chjamò i risultati di u referendum "l'scelta di e persone". La Sra. Rowling, ancu a più rapprisintanti di a "buttrega culturale" di Gran Bretaña, hè un sustegnu di a integrazione europea. A so attitudina à Brexit hè spartuta da Benedict Cumberbatch, Vivienne Westwood, Victoria è David Beckham, Jude Law, Keira Knightley, Christine Scott Thomas, Stephen Hawking, Helena Bonham Carter è Elton John.

Leghje ancu

E quantu a famiglia reale?

U prìncipi William hà trasstituitu cuncessu chì, se u parlamentu di u paese persu passau a liggi à u sughjettu è a UE, u so maestà pò esse u veto. Lisabetta II hà u dirittu di ricusà una prughjettu com'è unu chì curriga à l'interessi naziunali di l'statu.

I cartucci provocative

Artisti scandalous, chì travaglianu in a rivista Charlie Hebdo, ùn puderanu passà per questa informazione luminosa. L'altru ghjornu alluntanonu u prublemu vicinu di a rivista, cuntrullà u so cupartu una imaghja di una certa dama cun una bianca sottucattata.

Una altra caricatura rindica a Gran Bretagna in l'imaghjini di u so maritu, chì abbandona a so mòglia (Europa) è torna à a so mamma. In l'apparenza di una signora anziana, ci hè un suggettu di Queen Elizabeth II.