Cume sia una bruita in a vita verita?

Probabilmente, ùn ci hè nisuna donna chì, almenu in a prufundità di a so ànima, ùn hè micca sognu di divintà una bruixa. No, micca nantu à l'escalu, ùn hè micca u Baba Yaga, ma da una persona cum'è a Margarita Bulgakov. Ella necesita forza per piglià u cuntrollu di a so vita difícil.

Ciò chì hè necessariu di diventà una bruta?

A quistione hè cumu di diventà una greghja in a vita verita? Cumu applicà una nova forza, chì imagina per eletta è dedicate à dedicate à l'altri a tali transformazione di a personalità . In principiu, a presenza di una intuizione prufiltrata propriu parechje natura supranature à ogni donna. Tanti pirsuni sannu capita è micca male. È se una donna curde à qualchissia da u core, u desideriu pò esse ghjustu. Allora in ogni unch'è quellu chì u ghjornu hè ghjuriddu stessu in a natura.

Hè per quessa, prubabilmente, ogni ragazza, donna, per ùn sparte micca di e vechji, avete intesu dopu, o ancu in persona: "Brucia!" E ùn era micca sempre dichjettu cun còllera.

E forze supernaturali in u serviziu di u bonu

A maiò parte, cunzonda, probabilmente hà da dumandassi di diventà una bruzza bianca. Allora a natura di a donna hè prestu, chì hè necessariu per a cura di i carchi, per pruteggià, per aiutà. Per quessa, l'aiutu di assai sorgelli, strammi abbastanza, ùn hè micca male, ma beni.

Avemu bisognu di capisce a manera di diventà una verità brucia. Ùn hè solu una zia maliciosa o una donna magnificata, ma un omu capaci di scumpiri à a so vita cose desirabili per ellu stessu. Di sicuru, senza perseveranza è una creazione sana in u supernatural, questu ùn hè micca possibbile.

A maiò spessu, i Bruciati sò quelli chì sò oghji parechje chì anu diventatu tali o chì eranu per natura. Ma puru succede chì una zitella pò digià à una età primichera per scopre à ella stessu una capacità imprevisible per alcuni solu qualchì solu da u putere di u pensamentu. Cumu ancu chì dopu un fortu scundiziu - a morte di un parente, una preghjudiziu chì interruce u cursu normalu di a vita, un chjucheghju, ogni persona hà dettu di scuru qualchi trazzii chì ùn hà micca avutu prima.

Unu bisognu di sapè per esse gattivu in una vita. Solu cusì, stu donu hè inutile. A cosa più chjaru hè di amparà à cuntrullà a manera di cuntrollu: per pudè utilizà u putere chì una donna hà da ottene acquistendu novi possibili. Sì hè stata digià dinariata cù qualcosa più ch'è semplice feminità è intruma, si deve pruvatu di sviluppà sti capacità in modu indipendenti o, almenu, micca per interferiscenu cun elle per migliurà. Ùn ignore u vostru voce internu, fate curazione di i signori di u destinu è a cuncondinzii, observe in mente, e animali è a natura.

Per quellu chì interessa micca in modu di diventà una bruixa, ma ùn avete micca un talentu originale per questu, u cunsigliu hè solu unu - prima, sicuru, avete bisognu di l'iniziu, questu quì, u prucessu di iniziazioni in i maghi. Ma in questu casu, ancu di i cosi, necessite a fiducia assoluta in sè stessu è in a vostra forza. Hè bisognu di sognu, d'aspittà un miraculu, di pruvà à attruverà, per pruvà l'ordine a rialtà per esse cum'è necessariu è di scaccià l'omi di u malu da ellu è i so parenti.

Cusì, per esse di una bruita, unu deva amparà tutte di sutilzzi mistiche, senza chì l'altru munnu ùn hè micca qualcosa chì ùn devi esse ubbligatu, è ùn hà micca obitu. Di sicuru, tutte sse trasformazione sò stati manteni in u sicretu più sicretu. U mondu ùn ci piace micca quandu u curiosu hè questu. E, sicuru, ùn deve micca bisognu risultati immedi. L'avversu ogni ghjornu cumu si mette à turnà in u primu imperceptible, è da ghjucà è vittori clarus.