Cumu ùn dettu esse paura?

Cumincià à sudari palmi, palpitazioni di cori, ùn ci hè un sensu di sequenza in a bocca, a testa si mette in dulore - sapete tutte sse sintomi? A maiò parte di tutti quattru persone anu bisognu à almenu una volta in a so vita. Sti sìntimi sintemu quandu si facemu u scantu di u so sustegnu.

Avemu tutte di capiscenu cumu per falla di teme, cumu si sguassate di a vostra fobia, chì porta un aghjuntu rigulari à a nostra vita. Ma prima di tuttu, avete bisognu di ammaistrà i vostri emozioni in momenti di scantu, per piglià a split second à calà. Esse in a situazione abituale per noi, avemu capitu di questa, avemu capitu chì si tenutu paura di qualcosa hè stupidu, ma quandu unu hè unu cù a causa di u nostru paura, a lògica dà spressione à l'emozioni. E in ste such moments si prumetti di voi stessu chì avete amparate cumu per capisce micca à teme.

Cumu ùn dettu esse paura?

"Fai ciò chì fate quandu hè stata tumbata da u scantu - da questu avete mutu u temu stessu" (Raol'd Waldo Emerson). In queste parole di u filòsufu cunnisciutu, a risposta à a quistione di manera di ùn avè a paura di qualcosa hè in parti.

Ciò chì teme a morte, per altri pò esse qualcosa insignificante. Quandu u timore ci adopende, significa chì ci sò da a nostra zona di cunfortu. Emprumimu per esse nervu. Vulemu unepochi di dumande. Hè necessariu di determinar questu esporatu chì vi porta da a vostra zona cunfortitu, chì tipu di temerà vi guarantisci da alcuni a ghjustizia o qualcosa nova. Fannu onestu cun sè stessu.

I più forti i temerà attaccati, più pane. Allora, in modu di neutralizà u scantu, avete bisognu:

  1. Respire correttu. Per calà, per normalizar a vostra sensazione interna, cuncintràliu nantu à respira. Stende i sopranimi, scurzà l'exhale.
  2. Comu accumpagnatu tutte e vostre successi. Cusì, cumincià à cunvince di voi chì site una persona riescita è avere da guidà cù ciò chì duvete teme.
  3. Preparate per quellu chì face per esse nervu. Avvisanu u cursu di l'eventi, sintimentu moralmenti, chì vi faceveranu cù ciò chì avete a paura, preparanu, si calma prima.

Parechje persone anu teme di ciò chì site. I siclioti dicenu chì unu di i più cumuni hè u teme di parlà à l'altri populi. A ghjente hè simpatulugia di parlà è cumunicà cù l'altri.

Cumu ùn avè a paura di cumunicà?

À u primu, internamente, cumincià à rispunniu, ma cumminciare à ridivà di questa scusa, per esempiu, dopu à dumandà à u conductore u nome di a prublema questa. Sviluppà i vostri cumpitizioni Parlate à i cunsiglii in vendita. Tutti issi exercici chjucchi anu aiutu à sfurzate à pocu annantu à u so timore. Signate un gruppu di teatru. Agree per parlà in conferenze. E più spessu face à u so timore, u più prubabbblimentu chì avete da vene.

Ci hè ancu chì e persone eviteni l'altri, stanu vicinu, perde una maiò opportunità per amparà u mondu per mezu di cumunicazione cù altre persone. In quessi situazione, hè bisognu di forza per truvà modi per l'aiutu per truvà una risposta per a manera di firmà à teme di e persone.

Unu di e ragiuni principali di a fobia soia hè dubbitu o l'autocritica creciente. Pruvate a valutà apprezzativu ciò chì fate più frequentanu, ùn sceglie chjappi. Fighjate à l'altru side, cum'è una persona chì hà assai più. Averete u fattu chì ci sò i persone chì sianu cumunicati cun voi, puderà purtà a vostra persunità per esempiu à l'altri.

Cumu ùn avè a paura di vive?

A vita hè sola quì è ora. Hè stupidu di cremà cù i paroli "Fazzu fà dumani". Ingannàimu cù sti frasi, avemu solu perde un momentu chì ùn mai più recurrà. Fighjate a vostra vita da a perspettiva di sè stessu. Chì vulete, chì ci era memoria di l'oghje? Vulete a vostra generazione futura per esse fieru è ammirazione di a vostra manera di vita, i vostri atti? Assicuratevi risponde à sti dumanni. A to vita hè in manu. Appressu à teme. Start living now.