Banana cake senza baking

Vulete manghjate un tastu cake ogni semaimia, ma spessu u budget ùn permettenu micca, è quandu ùn hè micca u tempu di stand by the stove?

Vi cunsigliaraghju cumu fà un cuddinu di banana di zuccheru senza cocciu.

E sapete chì u pastellu cunzatu da sta ricetta ùn succorsu à pruvà à u più caru di i so contrapartiti? Ùn avete mancu aduparà nunda, chì hè coccu "in modu fretu", è da a tecnulugia s'assumiglia à una ricetta cheesecake senza furnisce .

Pruvvidendu un bìaddu cun banana senza pezza, ùn tutti ùn guesseghjinu micca chì ùn hè micca un pastu d'elite in una pastizzaria.

"Banana Paradise" - un pastele senza preparazione

Ingredients:

Preparazione

A preparazione di u pasticcu hè ghjustu à u fattu chì femu una basa di cookies è di mantra è crescenu in a fria. Da u cacau coccu è a gelatina facenu una crema. Usamu banane cum'è una intreccia.

Cusì, turnate i cookies in migghiori è mischjà cù un oliu caliu. Ogni platea, a forma di quale seranu assicuratu dopu a nostra cake, infuri u film è cunfittò a film cù migliu d'oliu. Pusete tutta sta bellezza in a frigoristica.

Cumpuleanu u cacao da a mità di u zuccherinu è u latte. A secunna mità di zuccaru hè cumposta cù a crema agria. U cacao rinfrisciata hè mischierda cù a crema agria è dissolté in 4 cullizzioni di gelatina acqua.

Portonu in a basa di u cunfettu cù bundle banana. Cima cù una crema di cacao. Tenemu in a frigorcia finu à questu bè.

Allora pigliammi u pasticcellu. Cumu hè statu moltu nantu à una film, u prucessu di estrazione hè facilissimu. Scorcheremu u pasticcellu cù crema, o "Mascarpone" è diventate.