Caves Javorjic

I Cavernes de Jaworzic sò un sistema di parechje cullettite chì avianu in u cumuni massivu di a calcariu devonica. Ci hè stati situati in a vicinanza immediata di u paesi di Yavorzhichko in u Moravia cintrali è sò parti di a Spranek National Natural Reserve.

Explorando caves

Circundendu e cavità sottu sò ricordati di u 1856. In u 1936 Wilhelm Schweck, utilizendu l'infurmazioni dispunibuli, cù u so gruppu di furzaturi principià scavi in ​​a zona di u Sacrughju, chì hà purtatu à u scupertu di caves grossi.

Dopu à 6 settimani facennenu una caverna cù una prufundità di 27 m, è truvonu un corridor chì curria in dui strade. U 14 d'aprile di u 1938, i circh merroni anu scupertu a vasta zona di a Ciumi Giants, è dopu l'altri rinforzi di u pianoforte di e caves Jaworzic. Prestu l'accessu à a superficia era cavatu, è in u 1939 e cave eranu aperti à u publicu.

Inoltre, ancu dopu chì sta ricerca cuntinua. Hè statu apertu:

Ciò chì vede?

Caves Jaworzic sò i più grandi di a Repubblica Ceca . A durata di i passaghji righjunghji 4000 m. Per u publicu, 790 m di corridori sò aperti. U tempu per vede i caves hè di circa 1 ora. I spazzi sottudu sò situati nantu à trè nividi:

  1. Alta. Hè custruitu da i più grandori cù stalactiti bè. A so ricchezza hè particularmente prominente in Caves di Fata è in a Cupola di i Gianti. In a caverna di u Mondu in i so limiti sò largidi helleitichi. Quessi caves sò accessibili per i visitori.
  2. Mediu. Caractrenziatu da spazii più chjucchi, spessu cunfusioni cumparatu à u pianoforte. In altu, spartinu 30 m.su livellu ùn hè micca cusì rico in stalactiti, è l'accessu per i turisti hè chjusu quì.
  3. Bassa. In u nivellu mediu ci sò assai malatie, per quale l'acqua hà partitu. Numeru abissi è curridori indicanu chì ci hè un altru livellu, ma ùn hè micca studiatu.

Contenuti di a scursioni

I turisti ponu vede u nivellu supraniore di e caves, induve sò stati installati i camini sicchi è stairsi. I punti principali di u prugramma di visita:

  1. A cupola di u Suet. Stu grande spaziu di 2000 metri quadru. M, cunnessu cù u Ermolu Cave. Ci hè parechje stalactiti bè chì elettu di a caverna hè coperto.
  2. L'abissu di Lioni , chì a prufundità hè di 60 m.
  3. Cupola di i Giants - hè un salottu assai elevatu. Quì pudete vedite estalagmites di 4 m di longu, è u muru hè stilatu di stalactiti culurati, alcune alcuni Niagara Falls.
  4. Cave of Fairy Tales , induve u turista vene nantu à a scalda da a cupola di i Gianti. I corridori sò quì più chjude è decoratu cù una ricchissima stalactita.

Cumu ghjunghje?

Da u paesi di Yavorzhichko in a caverna hè un percorsu naturali, per mezu di a riserva è di u memoriale eponymous. A cità più vicinu à u paese hè Olomouc , à 105 km. Per vene da ellu à Yavorzhichko, hè necessariu di andà à a strada E442, vicinu à Khanovitsa, turnate in a ruta 337 è si move à u 34 km ouest. Avè arricatu à a piccula cità di Luka, piglià a strada 448 chì porta à u paese.