Holašovice

In u sudu di a Republica Ceca , a 15 km di Ceske Budejovice , Holašovice si trova - un villaggio traditu di Boemia, cusì cum'è in u XIX seculu. Ogni annu, u paese storicu di Holasovice albi migliori di turisti, chì sò attrati da un stabilimentu storicu chì invece ghjente vera reali è assulutamente muderna. A populazione di u paesi in u 2006 era 140 persone. Dapoi 1998, Holasovice hà statu un Patrimoniu Worldu di a UNESCO.

Un pocu di storia

U primu menziunamentu di u paesu data di 1263. Da u 1292 à u 1848, Holasovice era propiu di u monasteru cistercian. L'epidemica di a pesta bubunale chì survigliò di 1520 à u 1525 hà devastatu u paesi (solu dui di i so abitanti hà survivutu), è l'amministrazione di u monastru, affissenu un piattu di pesti in memoria di l'avvenimenti, hà urganizatu u rispostamentu di famiglie d' Austria è Bavaria in Holaszowice.

In u 1530, u paese hà digià avà 17 famiglie, è a so populazione era principarmenti parlante da lingua tedesca. Per esempiu, in u 1895, ci sò solu 19 chechi per 157 etnici tedeschi. In u modu, 17 yard in Holaszowice restava finu à u XX sèculu.

A seconda diculazione di u paesu hè accadutu quì à a fine di u XXu seculu: durante a Siconda Guerra Munniali, tutta a pupulazione tchiana allora u paese, è in u so finalu, in u 1946, l'etnici tudischi fùbbenu sfurzari i scancellati da i so casi è deportati. U paese avia spupulatu. A so restaurazione hè principiatu solu in i 90 di u XX sèculu.

Caratteristiche di u stabilimentu

Golashovice si compone di 28 palazzi idèntali (i casi diferenti sò in l'elementi di dicitura) fora di una zona rectangula di 210x70 m. In u centru di a piazza quì hè una stagione vicinu à quale hè una furia è una petite capella in onore di San Giovanni di Nepomuk (data di 1755), vicinu à chì hà una statua di legno.

Tutte e case in u paese - è quelli chì sò stati priservati da a fine di u 18u è l'iniziu di i seculi è seculu, è custruiuti à a fine di u seculu centu - sò fatta in u stilu di "baroccu rurale" (cunnisciuta ancu com'è "l'arti baroccu di Boemanu di u Sud)", chì hè una mistura di Baroccu è Imperu . Hè carattarizata da un'altra i corsi di u decoru.

Ci hè 2 restaurants à Goloshovice: U Vojty and Jihoceska hospoda. Anch'elli andàvanu à u quadru di u paese.

Vacanze

L'ultimu capu di ghjugnu in Holasovice ci hè un Folklore festival Selské slavnosti è à a stessa volta una feria d'arti.

Goloshovitsky Stonehenge

Nò parte pocu da u paesu hè un altru locu famoso in tuttu a Republica Ceca - u Circle Goloszowice, o u cromlech. Invece, à u cuntenutu di altri cromlechs similari, hè un remake: hè stata fatta in 2008. U cerculu si compone di 25 menhirs. A basa hè a petra chì ghjè davanti à quella di u paese di u paese; in u 2000 à u situ di u futuru "Stonehenge" hè statu rivenu da un residentu di u paese di Vaclav Gilek.

Cumu visità u paese?

Da Praga à u paesi di Holashovice, pudete ghjunghjene in car à circa 2 ore - se vai in a strada nume 4 è D4, - o per 2 ore di 10 minuti. - in D3 è a strada n ° 3. Da Ceske Budejovice à u paesi pò piglià un autobus.