Galleria Nazionale di Slovenia

Venenu à Lubiana è ùn anu visitatu a Galería Nazionale d' Eslovenia - una omission inadmissibile, perchè hè u museu di l'arti di u paese in u paese, in quale ci hè una quantità numerosa di pittura antica. A visualizazione d'esposizione hè una attività incredibbilmente interessanti è hè assai populari cun turisti.

Storia di a creazione è l'architettura

A Galería Naziunale vinni fundata dopu à a dissoluzzioni d'Austria-Ungheria è a creazione di un Regnu d'Esloveni separatu. In u 1918 per u so era u palazzu di Cresia Ljubljana, ma un annu dopu u museu si trasfirìu per un novu postu.

L'edificiu mudernu, chì accade a Galleria Nazionale di l'Eslovenia, si trova in u centru di a cità. Hè stata custruita in u 1896 da l'ordine di u canzanu Ivan Khribar, chì cercanu à fà a Ljubljana a più bella di settimane di u paese. U prugettu era designatu da l'architettu cecciu Frantisek Scarbrot. Prima, u palazzu custruitu u centru culturale "Center People's", è a Galleria Naziunale era vicinu à u parcu di Trivoli .

L'edifiziu era culminatu cun un novu edificiu à u principiu di l'anni 1990, è u so creatore era già l'architettu eslovenu Edward Ravnikar. Nta stu cambiamentu ùn hè stata finalizata, in u 2001 pareva una grande galería di vetru, culligamentu i dui alei. L'autori di l'innovazione sò Yuri Sadar è Bostiana Vuga. L'architettura di l'edificu culpisci l'imaginazione cù a so bellezza, a maestà è currispondenu bè cù a cullizzioni di pitture guardatu in ellu.

Esposizione di a Galleria Nazionale

In u museu sò culligati pittori di stili distinti è indirizzi genre, scrittu da artisti d'Italia è l'Europa. A cullezzione fù rimbursatu da 400 anni, è perchè u più grande di u paese. Trà i pittura prisintata sò scritte in u XVIe seculu, è ancu l'opere di maestri muderni. U museu hè rapprisintatu micca solu per una esibizioni permanente, ma ancu esse exhibitu temporale.

I visitori à a galeria cumu puderà vede tali opere famosi cum'è:

U museu hè divisu in parechji palazzi, ognunu di quale hè dedicatu à una certa strada artistica, per esempiu, Impressiunisimu, Realisimu, Neoclassicismu. In più di una ricchizza ricca di pittori, i visitanti pudete vede sculture è stati di u Rinascimentu.

U museu Art hè visitatu da decine di millaie di turisti annu. A Galleria Nazionale di l'Eslovenia s'hè addivintata una veru Mecca per i fanni di l'arte europea.

A infurmazione infurmata per i turisti

A galeria hè chjusa sola nantu à i luni è in i ghjorni fistivi. U restu di u tempu pò esse vistu da 10:00 a 18:00, cumprà un bigliettu per 5 € per una mostra periòdica è 7 € per una mostra permanente. I discu applicanu à pensioni, pienghje è studienti. Per i turisti, esse exhibitu regularmente sò organizzati sottu u guidendu di una guida cun experta. U museu hà una magazuledda duva pudete cumprà replici, postcardi, mercanzii per i zitelli è ancu ghjenui.

Cumu ghjunghje?

A Galleria Nazionale di l' Eslovenia hè situata in u Presaleia, 20, praticamenti in u centru di a cità, perchè pudete visità visitate altre locu di a capitale. Da altre parte di a cità, pudete alcune cù u trasportu publicu.