Ljubljana Town Hall

Turisti, chì dicisu di visità a capitale di l'Eslovenia , definiscenu sempre cun l'intredeziunali di l'edificiu. Unu di i più notevuli d'elli hè u Ljubljana Ville, a so età hè più di 5 seculi. U custruitu hè veramente unorme cù l'architettura pocu insegna è a decorazione facciata.

Ljubljana Town Hall - description

In u mumentu, essendu in u centru di l' Italia , i turisti anu da pudè vede l'Agljale di Ljubljana, chì hè cunnisciutu com'è u cumuni di a cità. A storia di a creazione di sta struttura unica anche u usu di parechji stili:

Meritu in a custruzzione di u bastimentu, a imatge di quale si pò vedà oghje, appartene à Gregor Machek, ma à u stessu tempu pigghia com'è basa i prughjetti di un altru architettu, Carlo Martinuzzi. In u stessu tempu, Maceche hà avutu l'idee spiciale, chì permette chì l'arristale di a cità hà acquistatu u so stile unicu. Questu hè spressione in e funziunalità seguenti:

Qual'è altru hè interessante nantu à u municipiu?

In a vicinanza immediata di u Ljubljana City Hall, davanti à questu hè un altru munumentu architectural, sempre attraversu l'attinzioni di i turisti. Hè una funtana di i fiumi Carniola , u meritu in a creazione di quale appartene à l'architettu Francesco Robb, chì era invitatu di Veneza in u XVIII seculu. A funtana conta caratteristiche caratteristiche:

Un altru travagliu architetturale da Francesco Robba hè a Fountain Narcissa, situata in u correttu internu di l'Aglisuni.

Cumu ghjunghje?

L' Agljene di Ljubljana è situatu à u centru di u Casque Viejo, ùn pò micca missu in l'excursion. Da altre parte di a cità, pò esse acquistatu da u trasportu pùblicu.