Centro Historique di Ljubljana

Viaghjatori chì anu truvatu in a capitale di l' Eslovenia sò cunsigliati per inizià viaghjate in un locu cum'è u centru stòricu di Ljubljana . A cità hè chjamata bè cù a "Praga picca", grazzi à una quantità d'immubiliarisi belli è parenti situati in u so centru.

Chì vedi in u centru stòricu di Ljubljana?

U centru di Ljubljana, cum'è l'altri cittati europei, hà una divisioni in i vecchi è novi. Hè in u Vechju Cite, chì si trova a righjunali di u fiumu Ljubljanica , hè stallatu tutte l'uggetti significattivi di l'architettura antica, chì sò di grande valuru per i turisti. Intra d 'elli, vale per visità a seguente:

  1. U Castellu di Ljubljana si trova nantu à una culletta alta cù una vista impressiunanti di Ljubljana. Viaghjà si ponu ghjustu cù pezu o cù u funicular. A storia di u casteddu data di u 12e seculu. I so so pruprietarii in tempi diffirenti sò stati dinastii di Spanheims è Habsburgi. A furtizza hà surviviu à u ghjornu oghje in a forma di u quale esisteva da u 15e seculu, secondu sti ricchieri esse realizati, per esempiu, in u 19u seculu a torre di agenza hè aghjuntu. In u territoriu di a fortizza sò assai affari fascinanti, chì include: visitate diverse exhibimenti arti, l'oppurtunità di svià a torre d'observazione, andendu à a capella, visitate u museu virtuale, a tour di u Time Machine, induve pudete acquistà cù a storia di u casteddu in una interpretazione assai interessante. Duranti a visita, pudetebbe vede cuntrolli costume chì cuntanu di i diversi epichi stòrici. In a Galleria Rustik pudete cumprà un souvenirs for memory.
  2. A piazza , custruita in onori di u poeta nativu Franz Prešern, nantu à quali sò strutturi architectural interessanti. Notable hè a Church di l'Annunziatu o a Franciscana . A ghjesgia hà una bella facciata memorable in fine, eseguitu in tune rosse è biancu. A cima di a facciata hè stata cumpresa cù una statua di a vèrgine Maria in bronze, possa un ziteddu in i so bracce, è nantu à e so capelli ci sò corone d'oru. L'interni interni hè fatta in u stilu baroccu è cuntene trovi stampatu cù u doru, nantu à i muri chì sò freschi di Matei Langus facianu in u XIX sèculu. Interessante è u pianu di culore Matej Stren.
  3. U tremulu hè custituitu di trè ponti chì culliganu i ciumi di u fiume Ljubljanica. U primu ponte era di legnu è hè statu erettu in u 1280, dopu un focu fù rimpiazzatu da una petra, chì dopu divintò cintrali in u Tri-Ponte. In u 1929, per a bisognu di espansione da u purtellu più grande di e persone è di u trasportu, hè decisu di custruisce altre ponti di pedestrianu à i lati di u centru. L'ultimi si pò spustà micca solu viandosi, ma ancu trasportu speciale.

Cumu ghjunghje?

U centru stòricu di Ljubljana pò esse ghjucatu da altri parti di a cità cù trasportu publicu, diverse rotuli d'autobus.