2 d'Agostu Ilin Day - perchè ùn permetti di natari?

Una di e festioni più maravigghichi hè u tempu Ilin, u 2 d'aostu. L'imaghjini di u prufeta Elià hè ancu attrudu in l'anticu testamentu - a parte più antica di a Bibbia. Hè natu cum'è u porporatore è di pridicatu di a parolla di Diu è, per a so passione è a devozione à a fede, hè stata rimessa à u celu in un carru ardenti. Ghjè cun u focu chì u nome di Elijah u prufeta hè assuciatu à i cristiani Ortodoxos.

In ogni casu, u vacanze assuciatu cù l'acqua è u focu, esiste assai prima di l'adopzione di u Cristianesimu. I pagani antichi dedicate stu ghjornu à Perun , u diu di u focu è e timpicchia, è dopu l'adopru di u Cristianescu, e tradizione di a festa di questu ghjornu era assuciatu cù u nome d'Elija, ma l'esistenza di l'è u riimplamentu di l'imaghjini di u santu ùn cambia micca.

Hè cresce in generale chì dopu u ghjornu di Ilyin ùn pudere micca nanzu. Questa credenze sia u so propiu fundamentu paganu, arradicatu ind'i tempi antichi.

Chì significanu a tradizione di pruibittà di natari di u ghjornu di Il'in?

  1. Dopu à u 2 d'Agostu, cum'è legends pagani affirmati, tutta u fureste di l'acqua è chì occupa Ivan Kupala (u 7 di ghjugnu) à traversi i piumati, torna torna à i fiumi, laghi, stagni.
  2. A scontra cù l'acqua è i sirene ùn pruvà micca bè è pudete spiccà tristamente, cum'è a meziunazione di affucà. Dunque, a ghjente ùn hà micca risicatu, perchè elle ùn anu saputu chì u 2 d'aostu - u ghjornu d'Ilyin, è perchè ùn pudete micca natu da questa ghjurnata.
  3. Hè stata creu chì, si basta dopu à u ghjornu d'Ilyin, un prufeta malignu pò esce per quellu lampu. A strada, era questu "cumpurtamentu", sicondu u mitu è ​​i leggje, chì era caratteristicu di u diu Paganu. Ùn ci era micca altre spiegazione in quellu tempu. Questa leggerezza è credenze sò cusì imprudati in l'intelligenza di e persone chì ancu oghje, quandu u XXI sèculu hè in u patiu, assai teme da entre l'acqua dopu u ghjornu di Elijah u prufeta.
  4. Ùn sò solu teme, ma ancu ghjocu accumpagnò una persona in questu ghjornu. I raghji nantu à questu ghjornu smuntatu e boni raccoglioli, è un omu hà pigliatu in piova, aspittendu una longa vita cuntenta.
  5. Hè nutèvuli chì a chjesa hè piace escepticita nantu à queste credenze pagana, ùn capisce micca a storia di a so apiece, ùn ùn tapprova di sti rapprisandetivi è li cunzidira sinful. Dunque, per i ministri di u cultu, a quistione di se esse permette di natà nantu à a festa di Ilyin hè in generale ùn valenu.

Chì hà a scienza?

In quantu à i dati scientifiche, diciunu chì ci sò ragiuni per refuse l'acqua dopu à u 2 d'aostu. True, l'argumenti sò assai reale, è micca fabulosa.

  1. Siccomu l'eslaviani pagani abbitaru principarmenti i territorii di a Russa Cintrali moderna è u Nordu, hè chjaru chì u principiu di l'aostu era già assai coolu, è l'acqua cumincià à crescenu bruschinu, cusì u bacinu pò esse riflettenti.
  2. Ilyin (Perunov), infatti, "aperti" u vaghjimu cù i so friddi è u chjucu, perchè ùn era più nanzu di natari, è se u 2 d'aostu hè sempre permessu di natà nantu à a festa di Ilya, era megliu micca di fà.
  3. I nostri antenati fôru guidati da u calendariu agriculu, è dopu Ilyin u ghjornu di cura à u giardinu, in u giardinu è in u campu era abbastanza - ùn era micca tempu di sunbathe è di natà.
  4. In questu tempu, tutta a natura hà apuntuttu à un autunnittari d'altru: i ghjorni eranu cchiù i tempi, è hà pigliatu assai di tempu per incuntrà cù u ghjornu di ghjornu.
  5. Cumu avemu vistu, i motivi di ricusate di natà nantu à stu ghjornu è in u periodu dopu sò bastassi, ma i tempi anu cambiatu: u clima hè assai caldi, è in l'aostu, quandu era fredu è chiuvutu, u clima eccezziunale cunfortu hè stabilitu, favurivu per a natazioni.
  6. In parechji territorii, l'agostu resta chjaru calore, chì significa chì avemu l'opportunità di scopra à u mari di suvigliana o acqua di u fiumu, splash e respira l'aire limu. Inoltre, per questu tempu, u fioru di l'acqua si ferma, hè chjuccatu di algae è diventa assai cunfortu in quantu di temperatura. È questu significa chì à a question, u 2 di Agostu, in Ilyin Day , se pudete nade, a risposta seguita - pudete.