Articuli di i ghjandi

L'articuli di i materiali naturali - un tema favuritu per i leczioni di u travagliu di i studienti di qualità più minima. Questu hè sopratuttu veramente in u vaghjimu, quandu tuttu ciò chì hè necessariu per l'articuli hè simplicemente ghjustu sottu i vostri pedi, cum'è castagni, coni , foglie è, sicuro, glorii. L'ultimi, forsi, sò unu di i migliori matiriali solu per a creatività di i zitelli, ma ancu per una decorazione interiore. A pacenzia è a imaginazione aiutà à creà artiglii veramente belli è sfizii di ghjuvedi: corona, topiary, servitori è parechje altre cose interessante è piacevule à vede.

Sè bè ricordate ancu l'anni di scola, da chì in a vostra memoria, i lighjendi di u travagliu sò stati ritardati, nantu à chì avete statu dichjati ciò chì pò esse fattu di l'ommi. Sì tali ricordi ùn puderebbenu vantà, vi rigalatevi un pocu idee per l'artisgianu fatti cù l'ommi cù i so propria mani, chì saranu d'interessu à i zitelli è adulti.

Tè sette da l'uglu

Avemu bisognu:

Curà di travagliu:

  1. Tagliate un canna da a veduta per u kettle.
  2. U pegu à a ghjanda-teapot.
  3. Trimate una stalla fina di scorchera di u beditu, dàchju in forma di un semicirculu è pegà cum'è un manicu.
  4. Un caprettu da una ghjanda hè aggressivatu da quì sopra com'è una tappa d'una tetra. Pudete fà tè.
  5. Per a basa di a tazza, tagliò un zitellu di scorchera di u beditu.
  6. Da a cima aghjustate un caprettu, è di u cantu - una manighjera di legnu di u bedridcenu. Inoltru, fate un sicundu tazza.
  7. Per fà un pane per un trattà di tè, tagliò un pianu di pinu, è in cima torna u cola u casgiu da a ghjanda. Emu unchiatu u platu dispostu cù dilizii in a forma di picculi fiori.
  8. U sirviziu magicu per u tè, chì abbia da elf ellu hè prestu.

Articuli di i ghjandi è i pignotti "Foresta Silvio"

Avemu bisognu:

Curà di travagliu:

  1. Pila u pinu cun un pezzu di pezzu di parechji volte, è a fini resta finamente ghiacciata à a meza - hà trattatu. In cima di u travagliu ci cuglionni una ghjanda è un caprettu.
  2. Doppu avemu guantendu dui foglioli fugliale.
  3. Per fà a fata ùn hà avututa solu, facemu i so amatori.

Cocktail a mano da a ghjanda è a castagna

Avemu bisognu:

Description:

  1. Pigliate una castagna grande è un putulente, fate furidulate per e gammi, cù u culu, cuda.
  2. Pi la capu, pigliate a ghjanda è a cola à l'ochji da i zicchini di coru, u beccu di a rosula, a barba è u pente da u petali di a dalissa. Cum'è un cùaddu, aghjustà un palummaru. Agghioru u capu à u castagnu.
  3. Da i ramoscelli facemu i so peri, i coglie à u corpu.
  4. Posa i piume nantu à a cuda.
  5. Veni troppu ghjunghje nantu à un castagna di castagna.

Corona d'ourella di landi

Sì avete guadagnatu assai omini è avete pacienza è tempu libbira, pudete pruvà una chic corona d'oghje in una stilata ecco , chì, senza dubbiu, hà da decora un internu. A cumminazzioni di l'acqui e di u burlap looks very stylish and unusual. Se u pruduttu finitu hè cupartu da pintura brillona, ​​poi sarà più festive è abbastanza adattatu com'è un elementu di a decoru di l'annu di a casa.

Avemu bisognu:

Curà di travagliu:

  1. Forma una guirlanda-base da a vigna.
  2. Questu cun pistolu di cola avemu un coghju à a ghjanda à u disordine artistica per quand'elli coperà a superficie sana.
  3. In cima di a ghjanda pò esse coperto cun vernici brillanti.
  4. Tagliate una strapata di burlap e furmà un arcu.
  5. Un arcu prestu hè agituta à una curuna da quì sopra.