10 shock shocking chì aspetta a pace in 2018

I glacieri di Melting, attaccannu l'aligeri di l'altru o un virus inamatu: chì putissi è a fini di u mondu in u 2018?

Prima di l'annu novu, ci sò solu uni simane, perchè l'omu tutale si firmava in anticipazione di i cambiamenti chì 2018 purtaranu. I preputenzi famosi sò sicuri d'esse rinu in avvenimenti chì pòtanu a prosperità è a morti terribili à u pianeta Terra è i so abitanti.

1. Arrivazione di a civilizazione extraterreste

Un annu novu cumenzarà cù u sbarcu di i rappresentanti di e civilizazioni estratechji più antichi, pruvucati da i signali chì i scientisti di l'Americhi anu tramandatu in u spaziu, tentativu per sapè s'è stà solu in l'universu. Vulnereranu per fà u cuntattu cù l'abitanti di i Stati Uniti, è anu da pudè rimprizià l'elli si vulete. A so visita pruvucarà un incursione di una certa infezzjoni virali, in prurice scunnisciute à i terriele. I scientisti ùn puderanu invintà una vaccina in u 2018, perchè una parte di l'umanità moriri da una malatia senza precedente.

2. A deprezzazioni di u dolore

Pavel Globa predice a destinazione più triste di u sistema finanziariu di u stessu paese, chì prendrà l'aligeri à land. U culleghju di l'alianza Atlanticu Nazzionali è u crescita di disimpruvemu disturberà u mitu di una vita d'uttulu ideale in l'America. Per ùn diventeranu, i Stati Uniti anu da sacrificà a so valuta - u dolore. U veru capu diriggià u paese à cumpensà u colapisu, e cunsequenze di quale seranu corriggiati da assai pruduttori sussegwenti "- puntu in a prediczione di u profeta XV sèculu Vasily Nemchin.

3. Guerra senza guerra

Unu di i più interessanti è, à u stessu tempu, i preputenzii spaventusonu partiu à Moscu Moscu. Staritsa prumesse chì e persone anu da esse una "guerra senza guerra", chì pigghiaru parechje vite umana, perchè nunda ùn a so crescenu. I sperti à questu ghjornu ùn pò micca venite à un'opinione cumuni di ciò chì Matrona significava - una cinghera di meteorite, disastri naturali o attaquimenti chimichi scattichi. "Comu u risultatu di tuttu stu successu terribili, u mondu serà distintu", u predictore assicurò l'astratti.

4. Russa schera una nova etapa di sviluppu

Ùn si cunnosce chì a crisa ecunomica in i Stati Uniti hà influinzatu u statutu di u sistema finanziariu russu o altri fattori facenu, però si cullà nantu à a cullina. L'astrologu Pavel Globa pensa chì in u principiu di u 2018, a Russia ripigliarà da tutti i failures previ è fà un rapidu passu in u sviluppu. Una grande quantità di soldi serà investitu in a industria è l'educazione, cusì specialists è scientisti puderanu esse espertu un salonu dinu.

5. U centru di l'econumia si spende à Siberia

Pavel hà fattu un antru predicamentu impastante: in u pianu di l'economia fiorente, Moscu perderà a so postu cum'è a cità più carica è prometitiva in Russia. U so postu serà occupatu da Siberia - è ci hè ogni mutivu per crede in u so puntu di vista. U presidente è u Ministru avaramente dicenu chì vene bisognu di sviluppu in innovazioni in questa regione è tratendu com'è successore di a capitale cummerciale.

6. U fini di u mondu

L'escriptore Russu Arthur Belyaev in a so teoria di catastrophes hierarchichi cuntò di e leii di u sviluppu di a civilizazione. Hà calculatu chì a storia di a Terra hè divisa in parechni fistini maiori, chì quellu chì finiscinu in i disastri naturali severi. In u 2017 stu stadiu finisce u terramule ùn anu micca idea di ciò chì deve aspittà. Prima di l'accurata di l'ipotesi di Belyaev, i predichi di Maya pareanu i richieste di i zitelli.

7. Fossa anòmila di i glacieri

Ma u viscuvatore kazakh Vera Lione ferma sapendu chì hè un disaster misterioso. S'hè specializzata per preputisce i fenomeni naturali, perchè pudia vede chì u annuamentu di i frutti di i ghjaccii ogni ghjornu suscitarà timpeste, inundazioni, l'uragani è i torrential rains in u 2018. Científici ùn anu nisuna teoria di resistenza à l'elementi.

8. U novu coup d'état in Ucraina

A donna di 15 anni di a francesa, Kaide Uber, hà fattu predizioni cù una rigioni stuposa di l'età di cinque. Sapia capunanzu chì ùn anu micca attacchi terroristi in Francia è i tiatrali di massa in i Stati Uniti. In 2018, preparò sola una prufezia: a ragazza assicura à e so sustinziali chì una altra revuluzia hè stata preparata per i citadini di u Ucrania. A so crucizza hà teme ancu i pacifisti - tutti si accunsenu à u coup d'état per salvà a so vita.

9. A Tercera Guerra Munniali

L'astrudu di Odessa Vlad Ross hà trascritu di e predicazioni di Nostradamu, in u quale hè cunfermatu chì in u 2018 ci hè una probabilita alta di a Terza Guerra Mundiale. S'ì qualchissia pò guidà u cunflittu à nove, da then Russia. In u futuru, in l'opinione di Ross, hè aggradatu da un cambiamentu cambiante di regula è un risu in u pianu di a guerra ecunomica trà i Stati Uniti è a China.

10. Discovery of Excalibur

Edgar Cayce in una di i so prufeti hà sappiutu una menzione chì in u 2018 un zitillùcciu Kentucky anu da truvà in u boscu a spada di u reghjunore Arturo - Excalibur. Quandu cresce, diventerà unu di i capiri pulitici più forti è più amichi in a storia di a Terra.