Chì ci hè u nome Artem

U nomu Artem hà una basa sana, ancu in un sonu diminutivu - U tema, stu nomu sona sò solidu. Dunque, u porporatore di stu nome si pensa è cun tranquillità. A principale principale di i purtatori di stu nome hè chì pruvate di "vai a so manera" è puderè solu di stà.

Stu nomu hè traduzzione da u grecu comu "impuru", "sana", urigginatu paria Artemy. Ora sti dui sò dui nomi.

Origine di u nome Artem:

Hè struitu chì u nomu Artem vene da u nome di a prima dea greca di caccia Artemisa.

Caratteristiche è interpretazione di u nome Artem:

Cum'è un zitellu, Artem spessu suffreghju di malatie medite. Da a natura, stu zitellu hè tranquillu, ùn mancunu l'accordu in ogni locu è ùn impone a so opinion in nimu. Quiche silenzu è ubbidienti. À l'aula - prutege a bocca. Cù u maestru di u prugramma scola, ùn hà micca prublemi. Hè un favicu di i maestri. A primura interessu in i libri è cumencia à leghje, cun piacè chjamà a bibliuteca. Ùn piace micca ingannimentu in quellu di e so manifestazione. Sempre dice a virità in persona chì assai persone ùn ci piace micca. Cummive è benevolent. A maiò parte cum'è una mamma. Artem, da a zitella, s'assumiglia di più vechja di l'età. In a cumpagnia di cumpagnie riceve un locu induva. Per cunsiglii per quessa, sò ancu i vechji.

A maiò spessu, un omu chjamatu Artyom hè unicu è ligne. Hè assai dedicatu à i so parenti, ùn hè micca parlante. Parechje ghjente fiducia i sicreti. Hè piacevule cumunicà cun ellu, perchè da u nascitu, cuntene un sensu di taccu è equilibriu. Artem sapi sempri induve sughjate è ùn mancu pianu nant'à u prublemu. Tema ùn hè micca un sunnatore è micca un sunnatore - ellu in u mondu reale. Ùn permettà micca à qualchissia per humiliate a so dignità, pò esce per ellu stessu. Artemisa pò salvà. U dirittu ùn hè micca piacevule per elli, perchè ùn sò micca smarchi in pesti. Puderanu acc accumulà in quantità grandi.

Artem hà parechje famiglia, ma i veri amici, elli scelta assai cun cura. Questu piacè sò venenu à salvà, in solitu, sò affidate. Parechje persone pensanu chì questu hè per un affettu persone per a persona à quale aiuta, ma ùn hè micca. Artem amarà persone forte è forza forte. Hè bisognu di perde a vigilanza d'una persona, è sgranfiatu sottu a so influenza - perdi immediatament interesse in questa persona. À i persone cun forziunale di dirigenza, Artem pertenece senza teme è emozione, hè prestu ancu per vede u so caratteru davanti ad elli. Questa attitudina solu ponu bisognu di rispettu. Artem ùn sappi micca cumu oculazione in l'arbureti è si stà. A maiò parte di a vita di u Tema depènia di u mondu chì u circondu.

A maiò spessu, Artem hà capaci di righjunghja altri carrera, u successu veni cun ellu di difficultà. Cù i so superiore ellu ùn hè sempre in bonu termini, ùn si permettenu micca romantici cù e donne. L'inclineghja à a filusufia, di diplomatica è pulitica. Artem hà sappiutu organizzà u so travagliu correttu, grazia à a so energia vitale, pruvà à traduce tutti i so idee in a realità. Ci sò Artemidi sò un orlu musicale.

Artem hè una persona indipendenti, per quessa, ancu in u matrimoniu, ùn ùn perde micca a so individualità. U so cumpagnu duverà mette cun ella. Da Artem hè impussibile di fà una gallina vittata, u so orgogliu ùn mai permette di diventà cusì. È s'ellu si succede, ellu falà à a depressione è cuglierà.

Hè assai coherente è pensativu. L'unicu ciò chì pò guidà Artyom fora di ellu è cumporte à cunsiquenza imprevisible hè a tradenza di a mòglia. Ghjè ancu listessu per fate un criminu à punisce u so amatori.

Fatti circhichi di u nome di Artem:

U Santu Martire mà Artemy (Artyom) hè un capimachja militare soprente chì meritava una gran quantità di premiati per u valore è u bon serviziu. Dopu u so nome di guvernatore di l'Eggittu, hà fattu un bonu travagliu per rinfurzà è diffuse u cristianesi in l'imperu egizianu.

In Russia, stu nome hè stata cun Cristiani da Bizantinu. In prima, stu nomu avia datu à u ghjustu ghjustu, dopu chì a morte, per l'ordine di u re, un munasteru era custruitu in quale sò stati manteni i so reliqui.

Artem hè statu chjamatu unu di i sventanta, storia notu, in u mumentu, di l'Apostuli.

Artem Artem in altre lingue:

Forme è varianti di u nome Artem : Artemyushka, Artyu, Tyunya, Monya, Toma, Artemchik, Artyunya, Tyusha, Artyomka, Artemonka, Artyom, Tyoma, Artamonka, Artamokh, Tyunya, Artyusha, Artyuha, Artyusha, Tyusha, Artyunya, Artyosha, Artamosha, Artya

Artem - culore di nome : blu scuru

Fiore di Artem : chrysanthemum

Pietra di Artem : beril, carnelian