A prighera di Panteleimon per a salute

Lu Granni Martire Panteleimon hè unu di i sanatorii forti più forte trà tutti i sante. Hè per ellu chì e centu di cristiani avutu i so dumande. A preghiera per a salute di Panteleimon spessu hè un effettu veramente miraculoso è aiuta ancu in quelli casi quandu vi pareva chì ùn ci era micca una speranza. Cum'è a Bibbia rici, tutti seranu ricuperati sicondu a so fede. È se crede cun tuttu u vostru core, a prighera hè miraculosa.

Una preghiera per Panteleimon

L'Eligtu Hè stata più passioni chì Cristu è u graziu mèdulu, dà l'intimi à quelli chì ùn guariscenu una guariscenza, cuddà l'elogi à tè, u nostru prutettore. Perchè, cum'è cura di u Signore, di tutti i malatii è di e malatii, liberate à noi, amantendu u to chjamatu. Rice, gran martire è curatto Panteleimon. Amen.

Preghjonu per a ricuperazione di u pacchju Panteleimon

Vladyka, u Diu, u Spìritu Santu, punisce è micca a morti, cunfirmà l'erenza è l'erigite di l'abbitanti, i pirsoni corpuni di duluri correcti, prevenemu per voi, U nostru Diu, U to servitore (nomatu), indefensi per visità a vostra misericòrdia, parduneghulu tuttu u peccatu è involuntariu. A ella, Signore, u vostru putenza curativi da u celu chjamatu, toccu in telesiciu, apaganu u focu, passione tutta è tutta a debulezza chì hè amparatu, Sperate u duttore di u to servitore (nome), susciteghulu da u sickly bed è da u lettu di amargura sana è perfetta, cuncede a vostra edizzioni proposa è fà a to voluntatu. Tene hè, chì sia bonu è salvate, u nostru Diu, è à Quandu avemu mandatu gloria, à u Patre è à u Figliu è à u Spìritu Santu, avà è sempre è à l'età di l'età. Amen.

Preghiera di San Panteleimon nantu à a guarisione

Per voi, cum'è un mèdicu medico, un cunfortu di dolmente, un arricchimentu di u pridimentu, avà, Ricuranu, Saint Panteleimon. Per esse sàviu à l'articulu è l'arti di a medicina, avè amparatu bè, avete cridutu in Cristu, è da ellu u regnu di guariscenza, chì eranu senza malice, i guarì. Demu tutti i nostri poviri, i diculenti inutli, orfani è veduvi, in i liami di i tormentati, visitatu u spertu santu di Cristu, è li cunsulò cun guariscenza, cunveglia è limòsine. Per a fede in Cristu, l'aghjunte tortu, eranu truncati à a testa di a spada, è davanti à a vostra morte, quandu Cristu era appiccicatu, chjamatu Panteleimon, Hè tuttu, gràzia, perchè l'hà datu grazia à avè sempre a pietà di tutti quelli chì avianu da voi in ogni circustanza è di tribulazione. Fighjulanu, santu è fideli è amatori à voi, u martiri santu santu, perchè erate chjamatu da u Cristu stessu Salvadore à tutti i misericurdiosi è in a vita di a vostra curatiba terrena, una altra carità, un cunsulazione differente hà degnu inordinate, senza chì nimu ci stà micca riferitu. Allura ora, ùn ti ricusete è ùn abbandunemu, Saint Panteleimon, ma à sente cuntechinu è fate prestu per aiutà; di tuttu u dulore è a maladie, guarì e guariscenu, da malati è disgrazii liberi di noi, è in nostri cori prufissi Divinu solazzu, chì ghjè bisognu hè corpu è spiritu, glorificate u Salvadore di Cristu per sempre. Amen.