Preghjonu per a prutezzione di u matrimoniu

A prutezzione di a Santa Vergina è celebrata u 14 di uttobre. A festa arise in i tempi antichi, quandu Constantinopuli hè stata circundatu di l'ànimi, circate di cunquistà a cità. A ghjente si cunglista in u tèmpiu è pricava à tuttu u tempu, dumandendu aiutu. I parrocchiale a vìdenu chì a vèrgine Maria vintu da u celu in un mumentu, chì si fece entre a ghjente cumuna è hà cuminciatu à pricà cun elli. Dopu chì ella pigliò u velu, è u lampò in tutti i believers. In u risultatu, l'uvitariu si ritirau, è ùn ne più più difficultu tocca a questa cità.

Dopu da quandu, anu cuminciatu à cumincià stu festa, chì hè assuciatu cù parechje signariu è rituali . Per esempiu, e zitellu leghje una preghiera per a prutezzione di u matrimoniu è a felicità di a so famiglia. A persone dumandatu nantu à a salute, a furtuna, a ricchezza è dinò a felicità.

A preghiera per a prutezzione di u matrimoniu hè una preghiera fiera

Dapoi u tempu anticu, questu ghjornu era cunzidiratu un "paese di festa", perchè e so picciotti lonchi turnanu à a Vèrgine Maria, perch'ellu hà aiutatu à l'abbitanti.

Per aiuto di a preghiera per travaglià, hè impurtante prestu per apprezzà per i vacanze. Per fà quì, cunzidiate sti cunsiglii:

  1. Hè necessariu di pulizziari u vostru corpu, per questu quì hè megliu quarchi ghjorni prima di u Veil per adherte à u viaghjeznu, rinunzià di carne, pesce, ova è altri cunfitti pruibiti. Se tenete forza abbastanza, puderete giblicà davanti à a festa. A matina nantu à u Pokrov, debite lavate u vostru corpu cù l'acqua fresca.
  2. Per scopre a mio mente, avete bisognu di rimette di tutti i pinsamenti negattivi. Hè ricurdatu per pensà à a vostra vita, ricurdannendu tutte e rilazione passati. Perdà i vostri ghjucarii è l'avete la felicità. Per risponda u so veru amuri, una zitella deve esse libera, senza avè ligame cù u passatu.
  3. N'autru passatu impurtante di a preparazione hè a pulitura di a casa, per a quale hè cunsigliatu per aduprà una lavura di primavera. Dopu ci hè ricumandatu per fuma tuttu l'incensu è l'arrughjavanu e quelli cun l'acqua sante. È sempre hè pussibule per camandà per perimeter di a casa di a casa cù a candela chjara, leghjendu ludi.

Una zitella pò pricà per a prutezzione di u matrimoniu davanti à l'icona di a casa o in a chiesa, ma soe cusì chistu:

"Oh, Santissima Virgine Maria, riceve questa preghje nantu à mè, indignu di u to servitore, è pesa à u Tronu di Diu u vostru Figliu, chì Diu sia misericurdiale à e nostre dumande. Cercu un refuggiu per voi cum'è u nostru intercessore: state à sente cun pricipitallu, cundiscenu cù u vostru velu, è dumandate à Ddiu per tutte e vostre benedizzioni da Diu: à i cô espositi d'amore è cunmi, à i zitelli - à l'ubbidenza, à l'offènesi, à a patience, à grieving - à cumpassenza, à tutti di noi - u spiritu di raghjone è pietà, u spiritu di misericòrdia è mancanza, u spiritu di purezza è verità.

Mantene da l'orgogliu è a vanità, dà u disiu di diligenza è benedite u mo travagliu. Cum'è a lege di u Signore nostru Diu mandi à a ghjente di vive in un bellu matrimoniu, purtate, Mamma di Diu, per ellu, per ùn piace à u mio vuluntà, ma per cumprà u destinatu di u nostru Patre, per ellu stessu disse: ùn hè micca bonu per un omu chì sia solu è creendu una donna cum'è assistente, i benedisse per cultivà, multiplicate è abitanti a terra.

I Santissimi Theotokos, sintite una pusterità humilde da a prufundità di u core di a mo doncina: dà a mòglia di un omu honestu è divinamente, chì noi noi amu cun ellu è in accordu glurificà duie è u Ddiu misericordia: Patre, Figliu è Spìritu Santu, ora è sempre è sempre è sempre è sempre . Amen ".

In più di pricà per a prutezzione di u ghjornu di u matrimoniu, serà interessante per sapè da i signori attaccati à a relazione d'amore. Per esempiu, era cunvinta chì, se una zitella cuntenenu dinò e vacanze, dopu, ella certamenti truvà un bonu omu. Quantu a quantità di neve chì cascà nantu à Pokrov hè statu ghjudicatu nantu à i casali, chì serà ghjucatu l'annu dopu. Questa rilazioni hè dovutu à u fattu chì a prima neva hè paragunata cù u velu di casamentu. Più nùmmaru di ghjucu ghjudicati da a forza di u ventu nantu à sta festa. In casu chì un zitellu curcene una zitella per a prutezzione, significa chì prestu prestu esse u so fiancé. A longa data, a persone cresce chì una zitella chì, nantu à sta festa ortudoxa, seria u primu a posà una cannila à fronte à l'icona di a Mamma di Diu in a chiesa, anu da spuntà u più veloce. À u stessu tempu, hè vera à dì una prigione per un matrimoniu veloci à u Pokrov:

"Cover-Mamma, copre a terra cun una bola di neve è mi cun un pappagallo giovane".

Divinazione è amori di ritimu per a prutezzione

A vigiglia di u 14 di uttùviru, i zitelli, prima di vultà à lettu, dumandanu à i Purturi Superiore per aiutanu à vede a so fideltà. Per questu, vai a lettu, hè necessariu di uttene una cusacità:

"Zorka - saitti, una donjonedda russa, Mamma La Santissima Madre di Diu! Dopu i mio pene è a malatia cù un velu! Fate un mummer burla ".

Serà interessante per sapè micca solu cumu per pricà per a Proteczione di u Matrimoniu, ma ancu cumu per fughjà nantu à a so fidanzata. Per questu, chie baker baked a little pagny Farina di centesimu è si fendu un fasciu di lino. Cù l'iniziu di a bughjura, purtonu questi ogetti in un granaghju è pusonu pereddi, cusì cusì una trama:

"U so cumpagnu, caru miu, venutu à Riga oghje, ochju u vostru travagliu, da a finestra, vi mostra.

U pane è u lino ùn deve esse stati in u granaghju prima di l'alba è vai in casa. Hè impurtante micca di parlà à quellu in quellu ghjornu. In a matina, avete da andà à a chjesa per u serviziu, è da pudè trattà u pane di u zitellu chì ti piace, è fate u filu in modu nutitu in u so petate. Hè impurtante chì nimu ùn cunnosce à cuntenisce a fortuna, perchè nunda li succede. Sè gestite per implementà tutte e passageri di u rituali, in u futur prusperu, u zitellu rispundarà à i sentimenti cù a reciprocidad.