Maggie Smith offra a piglià l'Emmy statuette in i Lost and Found

L'attrìgina britannica Maggie Smith, chì hè familiar à molte in i roli in i filmi di Harry Potter è a cumpagnia di Downton Abbey, venenu premiatu à a nomi di Emmy Award per a prima Attore Appenze in a Drama Series, ma ùn hè micca venutu à l'eventu per una figurina. Parechji si sapireanu per quessa l'attrneccia ignora u premiu, perchè ella hè unu di i pochi chì anu venutu vinuta ripetutamente.

Jimmy Kimmel hà decisu di fà un bromu nantu à Maggie Smith

U so cumpagnu TV è l'attore Jimmy Kimmel, chì hè stata cumissionatu per annunzià i premiaturi di i premii, hà decisu d'accusallu pocu annantu à u Smith di 81 anni. Abrà un envelope cù u nome di u vincitore è quandu ellu hà vistu u nome, dicia:

"Damaschi è signori, sò dispiacu dà capisce chì a megghiu attrice in u sicondu pianu era Maggie Smith! Ma in generale, ùn sò micca capitu perchè a ricumvenza sempre? Questa hè a quarta a vitòria, per ùn sputterà u fattu chì 5 più voti hè statu solu nominatu. Hè triste di dì, ma Maggie ùn hè mai statu à i Emmy Awards. Mi pare avè bisognu à imbarcà un avianu è vinuti quì, o altru, a prossima volta, hà da piglià a so premiazione à l'uffiziu "Perdu e trova".

Tuttavia, micca tutti i ciddi di l'avvenimentu eranu cuntenti di sta besta. Parechji cunnuscenu l'attrista persona, è sò sentenzi ardenti è rispetu per ella. Jimmy Kimmel parsi unchind à elli, è dopu l'avvenimentu era ricurdatu no solu di l'età di Smith, ma di a so pratica di u travagliu afflittu è di u travagliu.

Leghje ancu

Maggie Smith hè una attista assai titulata

Britannica Smith hè stata natu in u 1934 in Ilford, un spaziu suburbanu di Londra. Dopu à a zitiddina, hà sunnatisfu di divintà attrenda, ma u so babbu, un professore universitariu di Oxford, era opposta categuricamente, cunziddi di sta prufissioni micca seriu. Maggie hà ricivutu in u listessu centru educativu più altu, induve hà insignatu u papa - Università di Oxford. In u stessu locu, in u 1952, u so debuttu in u stadiu dramaticu hè stallatu. Dopu questu, hà cuminciatu à ghjucate sempre nantu à u palcuscenicu, è questu continuatu finu à u 1958, finu à ch'ella era invitata à u cinema. Dopu questu, Maggie hè stata apparevuta in 142 film è hè ricevutu circa 20 premii distinti. Chì ci sò 2 "Oscars" per u travagliu in l'impresa "u numiru di u California" è "Dawn of Miss Gene Brodie". Hè stata premiata l'Emmy 4 volte: in 2011, 2012 è 2016 per u rolu di Violet Crowley in a film Downtown Abbey, è ancu in 2003 pè a cinta My Home in Umbria.