Erisipelas - trattamentu

Erisipelas hè una malatia infecciosa serosa, chì hè spessu accumpagnata da annullamenti. A causa di u fattu chì u so agente causativu è stafilocucci, l'antibiotici sò attivamente usati in u trattamentu, chì a volte ùn purtate micca u risultatu espertu, è a malatia arriniate dopu à un tempu.

Erisipelas di a pelle - trattamentu cù a medicina ufficiale

Cù l'eripipeli, u trattamentu cù antibiotici hè più effittivu. Cù trattà antibacteriale, hè assai impurtante d'observà a dosa curretta - se proves insufficient, da stu scopu di pruduce di droga, rinfuzzà i battìri è serve com'è una tipu di vaccinazione per elli, chì in u futuru pò levà cumplicazioni è e difficultazioni à u trattamentu. Per quessa, per contactu un spicializadoru, fate attellu à a quantità in quale anu prescribed antibiotici e quantu hè amministratu u trattamentu.

A mediu, a terapia antibacterial dura 7 ghjorni - durante stu tempu u sustegnu assicura di suppressione u sviluppu di staphylococcus è ùn porta micca a disturbazione di l'organi.

Quandu si tratta, ùn importa micca quì chì l'erisipelas appareru - in u vrazzu, a soffra o a faccia, u trattu d'antibiotici in a distribuzione in ogni locu. L'unicu ciò chì hè impurtante hè a localisazioni di l'eripipela - questa hè fisioterapia è l'usura di prufume, quandu u situ hè localmente affettivu.

Trattamentu di l'eripipeli di a pelle cù antibiotici

Hè statu stabilitu chì staphylococcus hè sempre sensu à l' antibiotici di a seria di a penicillina , è per quessa i medicini di stu gruppu sò più preferiti. Ancu per u trattamentu di staphylococcus sò numeri di nitrofurani è sulfonamidi. In certe volte in terapia chjamate parechje droghe, soprattuttu s'ellu erisipelas hà rivolutu. In casi maiori, i medichi prescrivenu injections, in i pulmoni - comprimi.

Tabletini è injectezziuli da l'eripipeli:

Ungini di u trattamentu di l'eripipeli

U più efficau in u trattamentu di ungini hè eritromycin . In u trattamentu di l'eripipela, i tetracycline è l'ungenti methyluracil sò usati. Sò usati per trattamentu lucale comu fondi supplementari.

A suluzione di furatsilina 1: 5000 hè aduprata com venti, chì sò dapoi 10-15 minuti parechji volte à u ghjornu.

Trattamentu di erisipelas cù fisioterapia

Se l'eripipela rive, i prucessi fisi-terapèuti sò prescritti per u trattamentu. In particulare, irradiazione ultraviolet radiata efficace e destroys staphylococcus. Questu rimedià ancu prevene per cumplicità cumplicature

Trattamentu di l'eripipuli cun rimedii folkiati

U trattatu Folk di l'eripipela hè stata aghjunta cum'è addiziale, anche mancu i medie di a medicina ufficiale sò ineffettivi. In questu casu, l'attenzione deve esse dati à l'stimulazione immune, è micca l'usu di ricetti folkiati. Alcune di elle pò prolongà a recuperazione - per esempiu, l'utilizazione di l'ingudu d'ichthyol o Valevsky calva aduprate u prucessu di ricuperazione in casu d'una face, anche u fattu chì in altri patologii l'usu hè propiu.

U trattamentu di l'eripipeli di a fàccia ùn hè micca diffirenti da u trattamentu di l'eripipeli, chì hè stata in altre parte di u corpu.

Unu di i rimedii fugliale perisce u trattamentu di l'eripipeli - compressione cù l'aiutu di caldi:

  1. Pigliate 100 g di mamma è madrastra, 10 g di madreperta, radicata di licorice, chamomile è calendula.
  2. Pourà 1 litru di acqua è fervente durante 15 minuti. Fate una decuccione chì prumove a curación è hà un effettu antibacterial debbit.
  3. Hè necessariu aghjustà un pezzu sterile di vitturi, plegatu diversi volte, in u caldo chì resulte.
  4. Applii à u focu afflittu durante 15 minuti.
  5. A repetite u prucessu ùn deve esse più di 2 volte à ghjornu, perchè a so peddi hè a maiò parte di u tempu in un state seccu è micca espunutu à u risicu di l'ulcerazione.