Tom Hardy: nudu e cuparti di tatui in a nova seria

In a reta apareceu un video exclusiu, un pezzu di u prucessu di filmatu di a nova serie TV "Taboo". In questu, a stella di i filmi "Warrior" è "Beginning" mostra un corpu magnificu è una bona forma fisica, cum'è a durabilità! L'eroi di l'attore britannicu hà da superà u fiumu, in ciò chì a mamma hà nascita. U stagnu hè pocu, ma, postu chì ùn hè micca maghju fora di a finestra, diventerenu solu chì l'equipaggiu sanu hà vistutu bè ...

Fans chì veramenti l'aghju fattu u video indicanu chì l'attore si porta in u quadru hè assai spertu, tranquillu è un pocu cunzernatu cù a so presentazione.

Leghje ancu

A nova seria serà sparata in BBC One

À u cori di a serie di avventura cù un parciculumum tridvete ghjacciu l'idea di u Surdor Hardy è u so babbu. U prughjettu serà sparatu da Scott Free London è Son & Baker (a cumpagnia di l'attore è di u direttore Ridley Scott).

L'autori di u filmu in qualchi parolle annunziate nantu à a so famiglia. Sicondu u scopu, a narrativa si spende à u principiu di u XIX seculu, in a capitale di l'Imperiu Britannicu. Qualchissimo, u Signore Delaney vene casa dopu à 10 anni passati in Africa. Havi bisognu di cummattiri contra a putenza di l'Indipendente indi orientali è piglià l'eredi di u so babbu.