Nuuk

Ricertamenti, Groenlandia è a so capitale, Nuuk, anu diventatu assai populari. A cità hè situata in u cinturione sottarctica, e cundizzioni di stà quì ùn ponu esse chjamatu cumplicità, ma a natura lucali hè immensamente pintoresca. Forsi, hè questa combinazione unica di verdura custiera è icebergs majestinosi chì hè u locu è hè dovutu à u fattu chì a ghjente di u tempore più anticu si stabbilianu quì - hè cunnisciutu chì i settlements aqui eranu già 4200 anni fà. È oghje a natura unica, musei interessanti è, sicuru, l'oppurtunità di osservà i luci centrale si trova assai turisti à Nuuk. In l'agleru di Nuuk, ci sò 15 spezie di baleni, assai altri animali e pezzi marini.

Più infurmazione nantu à a cità

Nuuk hè situatu à a bocca di u più grande di u fiordo di Marina di Paese di Bona Esperanza, o Gotkhob. A cità hè stata fundata in u 1728 da u misionero Norvegianu Hans Egged è urigginatu u stessu nomu cum'è u fiordo. Lu nomu Nuuk ellu riceve dopu avè ottinutu l' autonomia di Groenlandia in u 1979.

A cità di Nuuk hè a cità più grande di l'isula; a so area hè 690 km 2 . Hè una infrastruttura bè stazzatu. A populazione di Nuuk hè di circa 17 mila persone. A maiò parte di questu hè Eskimo Groenlandese, chì parranu lingua groenlandese (kaallallisut); Danese hè ancu comuni. A maiò parte di a pupulazione hè ingaghjata à a pesca - u beneficu di questu acqua hè riccu di pesci è cravate.

Meteo

Nuuk hè solu 240 km à u sudu di u Cercle Polar Àrticu. U clima quì hè subarcticu, ma per u golfu di u Golfu i cundizioni sò assai più freschi chì in a parti cintrali di Groenlandia . U mesi più caliu hè u lugliu; a temperatura mediu ghjè hè + 7.2 ° C. In ogni modu, certe volte l'aria calienta assai più forte - u registru di temperatura recordada hè +26 ° С. In winter, a temperatura media hè -8 ° C. In ogni casu, u tempu in Nuuk ùn dissu micca u turistu, à u locu climaticu lucali, fate un locu più attrattivu per i ghjurnati per i amatorii esotico.

Vede di a capitale

Nuuk rappresenta una combinazione originale di tradiziunale per i paesi scandinavi, culurite assai culurite, casi è e un pocu nùmmuru di esame di l'urbanizazioni di u Groenlandese. U centru stòricu di a cità hè di Kolonihavnen, induve quasi tutti l'attrazioni lucali attardi (ancu puderà dì chì accupanu un petit triangulu cunfina da dui strade): a casa di Eggede (ora u Parlementu di Reception Hall), a Chiesa di Savor Church, l'Arctic Garden, a Queen Margrethe Memorial , a casa è l'uffiziu di Santa Claus, l'Università di Ilisimatasarfijk, u Groenlandese College (stu custituitu hè u simbulu principalu nantu à l'arme di arme di cità) è l'uspidale duve u nome di a Regina Ingrid. Questu hè un paese di pesce, chì da una distanza s'assumiglia à una lego-city.

In u topu più altu hè un munumentu à u fundatori di a cità, u misionariu norvegese Hans Egged. Questu monumentu, cum'è l'scultura di a Mamma di u Mari, hè una carta di visita di a cità. L'ultime hè nantu à a spiaggia, è pò esse cunsideratu solu in marea bassa. Ci hè ancu musei in Nuuk: u Museu Nazionale Groenlandese, famoso per i mummiesi truvati in u nordu di Groenlandia, è l'artifacti di l'arcipioni antica, u Museu d'Artu, induve pudete vede ritratti di artisti lucali. Hè degna di attenzione hè a custruzzione di l'Oguri, cunnisciutu per i so arazelli, è u centru culturale di Catouac.

Intrattenimentu in a cità

Nuuk pruponi una scelta larga di opportunità per l'attività outdoor. Quì pudete furnisce un cani di puzzicheghju, raffu nantu à piacenu, visitate a piscina comunitariu, induve ci sù salti è una sauna (per via, l'edificu stessu hè ancu digna) hè custruitu in modu di avant-garde, u muru di fronte à a baia hè fatta di vetru). Hè assai populari è u safari di i baleni, durante ellu quale sti giganti di u mari si pò vede da una distanza vicine.

Da Nuuk, pudete piglià un helicoptru per vede u cupola glaciali è i ruins di i Settimane Nord. Ogni annu, Nuuk accupa un festival di sculture di neve; À a fine di l'estiu, una maratona internaziunale hè tenuta in a cità.

Dognu di vive?

In Nuuk ùn sò micca tanti hotelis, è a maiò parte sò chjucu, tipu di famiglia, chì offre uni pochi chjuchi, perchè si decide di visità questu cità - riservà a stanza in anticipu. I megliu sò l'alberghi Hotel Nordbo Apartments, Nordbo Sea View Apartments, è, sicuru, u Hans Edege Hotel, sottu u nome di u fundatore di a cità. Sè un prefettu di un appartamentu più ardu - pudete stà in l'albergu Vandrehuset.

Ristoranti

A cucina di Nuuk hè basa nantu à i piatti di mare; a so amazesi culurazione cù a so varietà. Certu, u turisticu voli acquistà cù a culinaria località più vicinu, ma hè megliu micca di sopra à l'excedente è ùn mancanu mancianu cusì in quantità maiò, chì u soltu stomacu ùn pò micca micca fà. Quì avete aduprà u ova di l'uci di u mari, pratiche di staghjoni è u furmagliu vechju. I megliu i cafè è a cultura sò Nassific, Sarfalik, Godthaab Bryghus, Bone's Nuuk, u risturante di a famosa famiglia Danese Hereford Beefstouw.

Seguretat di i turisti

A crìvule in a cità hè in un nivulu assai bassu, ancu u laprimanu quì hè un fenomenu raru, a più, i turisti sò quì assai simpaticu, perchè pudete esse in a strada in ogni mumentu di u ghjornu, senza teme. In ogni casu, ghjè per queste, pruvate micca di visità bloccu di l'edifici di ubligatoriu - quì hè vintu un "contingente disfuncional". U periculu principalu chì ghjate in aspetta per voi in Nuuk hè un clima imprevisible. U primu, pudete esse tastatu da una gota da a temperatura, è in siconda, u soli hè assai attivu quì in l'estiu, perchè duvete definitu à l'usu (almenu - cun voi) l'occhi di sole, o, megliu, u foglie. Un altru problema hè di notte polari bianchi: certi turisti ùn ponu micca sughjate bè nunda di sti cundizioni, è questu pò causari à prublemi di salute seriu.

Hè ricivutu micca di vìviri l'acqua cruda, ùn manghianu una carne e pezza pocu prucessa. Ùn puderebbe spurtatu in i loci malati, ùn hè micca troppu di spernu in terra - altri hè bisognu à pagà una penalità assai palpabbli. E, sicuru, fate micca di utilizà a parola "Eskimo". L'autore nomu di i residenti lucali hè Inuit, è a parola "Eskimo" hè offensiva, perchè in traduzzione significa "nanu".

Shopping

In generale, i turisti anu da acquistà cum'è un ricordu di a visita a Nuuk figurines di tulipani, ghjuvelli fatti di petri, mascarelli è altri prudutti di l'articuli fugliali. Hè bisognu di visità u mercatu di carne di Bredtet - hè assai culuritu, è u mercatu di Kalaliralak - questi pescadori vendenu u so catunu, è i cacciaturi - ghjocu.

Cume si passa Nuuk?

Nuuk Airport hè di 3,7 km da a cità. Questu hè unu di i sei esistidi internaziunali in Groenlande . Fu custruitu in u 1979. U grandu di a pistaway (a so longu hè 950 metri, è l'larghezza - 30) ùn permettenu micca di serve di avviani enormi; quì sò solu di De Havilland Canada Dach 7 è Bombardier Dash 8 è Slicorsky S-61 helicopters.

L'ariaportu accetta vols domestici operati da Air Greenland è rete internazionale da Reykjavik operatu da Air Iceland. Cusì, per arrivà à Nuuk, avete bisognu di vultà quì di Reykjavik (avà voli solu in l'estiu, 2 à 4 volte à settimana), o da Danimarca à l'aeroportu di Kangerulussuaka, è da quì in un volu internu à Nuuk. Pudete fà ottene à a cità è per l'acqua - a nave di l'àperazione Arctic Umiac Line (realizeghja volte di u Narsarsuka à Iulissass da a Pasqua à Natale).

U trasportu in a cità

I riti cintrali di Nuuk anu una bella superficie dura. I publichi trasporti sò assai bè - quì sò autobus è taxis. In u invernu, i motoviglii di neve è i slitti di cani sò un trasportu pupulari. In Nuuk, tutti i attraziu maiò sò à pusà a distanza. Ma se vulete, pudete pagà un caru - avete bisognu à più di 20 anni è anu una sperienza di vinu di almenu un annu. U carru pò esse pagatu per un periudu di 2-3 ghjorni, è deve esse tornatu cun un tanku full.