Skogtschurkogarden


Una di l' excursioni più populari di Stoccolma hè una visita a Skogskurkurden o Skogskyrkogården, Skogskyrkogården. Questu hè u Cimiteru Foresta, induve i famosi persone di Svezia sò enterrati.

Infurmazioni ghjugna

U pogost hè situatu in a parti sud di a cità, l'area Pruvucatu. Quì, circundatu di l'arbureti di pini majestuosu, pudete vedere i stages di u sviluppu di l'architettura, accuminciannu cu un nazziunalismu romantico è finennu cun funziunalismu maturu.

In u 1914, per ordine di u Rè, hè statu annunziu un sensu architecturale di una scala internaziunale, induve elle sceltu un prughjettu per Skogtschurkogarden. 53 varianti eranu registrati in u cuncorsu. A vittoria hè guadata da a squadra di u ghjovanu ghjovanu purtatu da Sigurd Leverents è Gunnar Asplund in u 1915. True, u ghjuridiu hà fattu alcuni cambiamenti in u so sviluppu, chì hà tombiu circa 2 anni.

Per fà u Cimiteru Foresta principià in u 1917 è remplìu in 3 anni. U pogitte hè stata fundata annantu à u territoriu di u legnu di legnu, coperto cù spruce è pinu. Grazie à u paisaghju naturale, stu locu havi una maravigghia di tranquillità è bellezza unica, chì hè statu copiatu per u disignu di cimiteri in altre paese.

A vista di vista

I giovani architetti pensanu à traversu u prughjettu di u Cimiteru di Selveglio Skugskurkurden à tutti i pussibuli possibbili - da i bombe lampone in i paisaghji di i monumenti . Leverents hè statu participatu à u disignu di u territoriu è a custruzione di a capella. Asplund custruì edificati è crematorium, chì hè famosa per u classicicu scandinavi. Sculture da a chjesa hè stata creata da Carl Milles.

Crematura accupa una grande pupulazione in u XX sèculu. U disignu di Skogskurkurden hè stata orientata à u so tempu, perchè ci sò parechje di ristrazzioni nantu à e forme è dimensioni di e tombali. Graves si trovanu in u boscu, senza allinjamenti eccessivi è regulamenti.

In u territoriu di u cimiteru di u boscu ci sò:

In u cimiteru anu truvatu u so ultimu refuggiu peri famosi famosi di Scandinavia:

Skogschurkogarden hè stata cumpresa in u Patrimoniu World Heritage UNESCO in 1994.

Excursion to the Forest Cemetery

A strada principale in Skogskurkorden hè una longa strada chì guida da l'entrata colonnaded. Allora bifurcate:

  1. U primu modu porta i visitori à u portico di u crematorium di Woodland, a croce di granitu è ​​a capella di a Fede, Hope è a Santa Cruz.
  2. Sì u seguitu a seconda strada, puderete andà à u munumentu memoriale è un grande stagno cun belli niuri.

Allora sti torzi torna in combinazione in un piulaculu direttu. U so passaghju per un densu boscu di pini, chì hè ancu chjamatu u Caminu di i 7 Piani. A strada porta à a Capilla di Resurrección è una gran croce creata da Caspar David Friedrich's sketch. A croce simbolizza a speranza chì esiste in questu locu.

Duranti l'excursioni, ùn avè micca scontru cù cerimonii di u dolcu, perchè sò parechji volte per visite è entruvers. L'ingressu à u Cimiteru di u Scogskurkurden Foresti hè liberu, u travagliu ogni ghjornu, ma solu l'estiu. Dumenica sò i viaghji in gruppu. In u cimiteru hè una libreria, una cafe è parechji esicuzzioni di storia è di architetti-fundatori.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Stoccolma , pudete truvà in l'autobus numero T18 (tempu di viaghju passendu a meza ora) è cù u carru per i strati di Nynäsvägen è Söderledstunneln.