Casa di Cavalieri


Gamla Stan, a stessa Caserta - u cori di a storia di Stoccolma . I so strati cobbled è e antichi corsi creanu una atmosfera incredibile, chì oghje è passa un passeraghju in u Medievu. Assai sònni ani truvatu u so ventu. Quale hè chì in a zitiddina ùn hè micca sughjettu u cavaleri salvà a donna nobili? O una princesa charming, balla in un ballu à una badda à prossimu di un cavallu? Parolle bè cù questi aspirazioni aiutanu à Casa Knights 'in Stoccolma, un grand è pompiu edifiziu, solu sirvutu per a riunioni di a nubiltà.

Un pezzu di storia

U fattu custruisce in u 17u seculu. Per dicrettu di u Chancellore Statale in u 1641, cuminciaru à custruisce una struttura, chì u scopu principale di u quale era a realizazione di reunioni cavalieri è avvenimenti simili. L'autore di u prugettu era l'architettu Simon de Ballet, cun qualchì ricchezza è cambia da Justus Wingbones. Ma a forma finali fù datu à a custruzzione da u figliolu di u designer - Jean de Ballet.

L'architecture è a decorazione interiore di a Casa di i Cavalieri in Estocolmo

L'analogu sueco di a Casa di Lords di l'Inghilterra apparenti davanti à l'ochji di i turisti in a forma di un majestuticu renaissance Renaissance. A cuncisezza di i detallsu è a cumpletta di i formi evocate un sensu di piacè esteticu ancu di quelli chì ùn capinu micca nunda di l'architettura. I tracci più notu di u bastimentu sò:

  1. A purtata cintrali. Hè ncurunatu cù una scritta chì hè in qualche manera u muttu di l'istituzione - CLARIS MAIORUM EXEMPLIS, chì in u latinu significa: "Dopu un claru esempiu di ancestori".
  2. U monicu di Gustav Adolf II , u re sueco, chì hè statu famoso micca solu com'è un capu raghjaru, ma ancu un grand capu militare è inspirante ideolooghi di Napuliuni Bonaparti stessu. L'scultura hè davanti à l'entrata à a Casa di Cavaliere.
  3. I archi di culleghju di a struttura sò decorated cù cumpusizioni sculptural chì simbulizanu "Nobili, Diligenza, Curaggiu" è "Honor, Prudenza è Power". In u bastimentu stessu hè una pompa doppia scala.
  4. I turisti si ponu apprezzà a decorazione interrachjata chjappà a Casa di Cavalieri in Stoccolma . L'u lacunisimu è a restrizzioni di l'aspettu esternu sò cunservati in u disignu di u postu. In u salone davanti, a dicurazione di i muri hà meritatu una attenzione particulari. Quì pudete vedere più di 2 mila armi genigali di famiglie nobili. Dà à a grandezza di u salottu di a statue di Gustav Vaza è à Axel Oksensherna, è da l'artifacti lucali - un bolière di lignu di lignu di u 1623, decuratatu cù carvings.

I turisti sò permessi per andà ghjunghje à e rigistru di certe volte - da 11 à 12 ore di ghjorni a vittoria, chì a Casa di Cavalier ha ancu funzionatu cum'è un locu di cunnessione per a nubiltà sueca. Inoltre, i nomi di quelli chì anu u dirittu di assiste à queste avvene sò stampate nantu à i chjacciu di cobre in u palcuscenu di u bastimentu.

Cumu à accustà à a Casa di Cavalieri in Stoccolma?

Pudete ottene questu locu cù u busu №3, 53, 55, 57, 59 à a rividenza di Riddarhustorget. L'estazione di metro più vicinu - Gamla Stan - hè solu un pocu quadru da a Casa di Cavalieri.