Strandwegen


Una di e strade di più prestigiosi è belli in Stoccolma hè u quaglia Strandvagen (Strandvagen). Hè situatu vicinu à i Normali in l'area di Östermalm.

A vista di vista

U boulevard hè divisu nantu à una larga larga spicciosa chì ha un veru capriccio verde cù trè ringhi di corpi. Si stendi da a Nybroplan Square (Nybroplan), localizzata vicinu à l' Opera Nazionale , fala u parcorsu di a Nobelparken è passa in Oxenstiernsgatan.

Eleganti strutturi originali in questa alivi eranu stati per i mercaderi ricchi, industriali è impiegatori in a fine di u XIX è iniziu XX. I megliu prugittorii di u paese designatu a strada, per esempiu, I. Classon, chì hà sviluppatu un pianu per:

In u 1900 Strandwegen consisti di parechji strutture di u tipu di palazzu. E elegante edifizii sò studienti in u stilu di u neoclassicismu cù elementi di u rinascimentu è u baroccu. In elli hà vicinu l'abitanti più ricchi di u paese. U boulevard hà prununziatu u titulu di "a via più originale in Auropa".

I casamenti più memorabili in u terraone sò 2 torres gemelli pompianti. Eranu eretti in 1917 in u stilu di l'art nouveau iddisinatu da i famosi architetti: Fritof Eckmann è Jordan Hagstrom.

Residenti di Strandwegen

A ora, i pulitici vivenu in casi (per esempiu, u primu ministru), affari, artisti, etc. Strandwegen hè pupulari trà i populu assai ricchi di Svezia , perchè avè un appartamentu quì hè cunsideratu un privilegiu rari. Da i finestri di l'edifizii sò parechje visione di u terraplante è l'moorage.

A Strandvagen Ci hè un hotel diplomàticu di quattru stanzi chì hè noturiale per a so architettura. Hè struitu in 1911. Qualchese chì vole chì senti cum'è una elite di u paese pò fà stà quì.

Infrastruttura di u boulevard

In a Strandwegen Blvd. Ci hè una quantità numerosa di famiglie boutiques, boutiques di moda, artigianali, ristorante è cafè di strada, chì travaglianu constantemente. Per un caminu cusì à longu u terraplen, i bancu sculpite era stallatu. I vitturiti pò rilassate quì, cù a vista di u tramontu o u tipu d'acqua longu chì ibarichi è barche crucero.

Passi è bicichettiche sò stati cumandanti di Strandwegen Quay. A zona dumiciliata hè custruita in fine à u XIX seculu in a vigilia di l'Exposizione Mundiale. In u 2005, u boulevard hè stata dispunibule cù blocchi di granitichi, cunfittiti di legno è lampi, chì sò cunforme cù l'altri.

Strandwegen Street hè una parti di tutti i viaghji di storia di Stoccolma. À u mariju, ci sò e piazze per i carchi di parcheggio, buses, traversu a so linea di trammi.

Cumu ghjunghje?

Pudete vede quì cun una scursioni organizzata. Inoltre vi scurdate à a terraplica nantu à u parcre di amusement à Grena-Lund o da a terminal quandu i ferries moor. Da u centru di Stoccolma à Strandwegen, i turisti righjunghja à Strandvägen (distanza hè 2 km) o in bus numero 69. U viaghju dura à 15 minuti.