A cura di a pelle face in l'estiu

In l'estate, vogliu prufittà l'oportunità di vede tutte tutte e so gloria è ùn preoccupa micca di e diverse imperfezioni di a pelle. Per fà questu, hè necessariu per assicurà l'assistenza adegwata à a pelle in l'estate, chì hè abbastanza pussibule in casa cù i cosmichi muderni.

Principi basi di l'assistenza faciale di l'estiu

Quandu u termometru fora di a finestra chì passa per a marca di +25 gradi, a cura di a pelle devendrà cambiatu in compazione cù l'invierno o a primavera. Per sapè cumu a cura di una persona in l'estiu, primu duverà tutte e regule seguenti:

  1. Ogni ghjornu duvete bisognu di tene quant'è possibili nettu è, preferibile, sempre acqua. Questu hà assicuratu l'idrosanità di tutte e tagliu di u faciale da l'internu, è si sentenu ancu bè ancu in i ghjorni più cali.
  2. Aduprà a pelle cù un modu prudente di lavare cun un effettu di enfasi. Per a pelle grasosa in l'estate, bisognu di scelta un gelu o scuma per lavare cù cumpunenti antibacteriale chì impediscenu l'apparizione di varii inflamazioni.
  3. Duoppu un ghjornu, avete bisognu à appiccicate a crema di crema nantu à a vostra face cun movimenti sudu. Hè desirabile chì sta crema hè ancu un fattore SPF di a sun protection d'almenu 25-30. In ogni casu, hè assai efficace à utilizà un filtru soli in forma di una crema o emulsione lumetta, appricatu à a faccia prima di esce da a cima di a crema di u normale.
  4. Da a purificazione manuale clàssica di a faccia in l'estiu, unu deve astènesi, trasplantannulu cù una limpieza ultrasonica di bassu ultrasonica o utilizazione di maschere di limpezzu di arcuni speciali.
  5. A pelerata di u fugliale in l'estate hè generale categuricamente contraindicata, perchè pò esaltà l'apparenza di l'iperpigmentazione forti nantu à a pelle. Reemplazie chì sbuchja pò esse un mettre pezze di scatuli cun particles abrasivi bundle o gommage, chì deve esse fatta almenu 2-3 volte à settimana per a prublema è pruppu oleosa è 1-2 vittori in 7-10 ghjorni per a prutezione di a pruvincia di a siccà.
  6. Per evitari l'occurrence di una rash in a fàccia in l'estiu, avete da pruvate micca di tuccà a pelle di a to fàccia cù e to mani è fate u capeddu chì sguassate u capeddu quantunque pussibule, perchè chjamate ancu a so faccia.

Face mascara face per l'estiu

In a staghjunali, l'usu di ogni tipu di maskerali faciale hè più impurtante chì mai. I rapprisentanti di u fieru sexu cù a pelle seca si deve esse fatta in l'estremità umidità di l'estremu, almenu 4 volte à settimana. Quandu a pelle grasosa ùn fate micca senza moisturizing with light masks on a gel basis 2-3 volte una simana.

Pudete ancu organizà un mini-cursu efficae di a moisturizing in casa, appricatu à a faccia prima di andà in liite maskerà speciale chì ùn ne micca precisu lavorare, durante 7-10 di ghjorni. Particulamente pertinente questu cursu sarà prima di riposu à u mare è à una settimana dopu da questu, chì permettenu à a pelle per ricuperà rapidamente dopu à sunbigliate.

Quandu avete baruffi in u veranu nantu à a vostra faccia, avete bisognu di stufa e anti-inflammatory masks on clay or mud base, anch'è lavagna a faccia parechje volte à u ghjornu cun una lotioni salicylic senza alcol.

Per ciò chì a pelle solu per piacevule cù un apitzu beddu è beninutu durante a staghjone di l'estate, tutti i procedimi di supra per a fàccia in l'estiu deve esse fattu regularmente, invechje di e circustanza. Tuttu chistu hè facilitu per fà in casa, però, se vulete furnisce un assistente di a pelle cù assai prufessionale è più prufessiunale, pudete visità un esteticista è pigliate un cursu di prudutti di l'estiu.

Pudete l'attenzione vera à a cura di a peddi in l'estiu, pudete veramente gusti di i ghjorni caliu, chì guardemu in u spechju ogni dumande cun piacè.