Vernamentu per denti

U cunsumu di u tè nè, u caffè, i medicini, certi tipi d'alimentarii, cume fumare, porta à cambià in u culore naturali di i denti. Se u prublema di cambià u culore di i denti hà diventatu significativu, ricumandemu chì cercate aiutu da un dentistu. I prufiziali utilizanu dui mètudi basi per fà i bianchi denti:

  1. Un prugettu di prucessi per lavà i denti da a pezza , l'esmalte, è hè a causa di u cambiamentu in u so culore.
  2. Ciaccione di denti cun vernice speciale.

In più di dettu, cunzidira lu secondmetuu di dà l'blanchezza di denti.

Cumu hè a prucedura per l'applicazione di a laca di u dentru?

Impresa di dentalli pudemu utilizà à cambià u culore di l'esmalte in i malati di ogni età. In più di l'orientazione estetica, u prucedimentu aiuta à risolve u prublema d'una permeabilità di l'ingrandimentu dentale dentale, postu chì parechji tipi di porcellana liquida per i denti cuntenenu flúor in a so cumpusizioni, una sustanza naturali chì furtifisce tessuti di tissuti dritti.

Prima di inizià a prucedura, u duttore remette i calculi dentale è seccia i so denti da a saliva. U dentista applicà un vernice protettante per i denti nantu à una superficia dura cun un pincelu particular. U specialistu duverà stu tipu di travagliu cù cura, perchè u vernice ùn si ponu micca nantu à a mucosa di a bocca, u celu, l'encenuri o a lingua. Dopu à u prucedimentu, u paci era à pusà per un tempu, senza firmà a so bocca, per chì a cumpusizioni nantu à i denti ùn deve esse segati. Per ghjunghje un risultatu più notu, a prucedura ripetuta diversi volte cù una periodicidadi di 2-3 ghjorni.

Attenzione! In u ghjornu dopu l'appiccicate u vernice, ùn hè micca cunsigliatu di manghjà i solidi alimentari è cibu di i denti.

Lattice lacquante in casa

Tinturando una lacatura speciale ponu esse indipindenti. Per fà questu, dentali Paint o altre dentru di bianca, hè appiratu appicatu cun un ciumi o pezza. I medii à l'usu di u duminiu cuntenenu solu cumpunenti minerarii senza prevene è per ùn averebbe micca periculu a mucosa di a bocca. In regula, un corantinu cunserva in i denti per un ghjornu.