Willow Smith hà dettu nantu à a so cullaburazione cù a marca Chanel

A figliola di u legendu omaggiu di Hollywood di Will Smith è Jada Pinkett-Smith, Willow di 15 anni, in a so entrevista cù u Telegraph, cuntò di a collaborazione cù a Chanel di a moda è e so relazioni cù Karl Lagerfeld.

Uni pochi parolle nantu à l'attitudine in modu di moda

No tantu tempu a marca Chanel annuncia chì Willow hè avà l'embajador di a cumpagnia. A zitella tocca à tutti i manifesti di a famosa casa di moda è di vistimenti di Chanel. U debuttu in u podju cum'è un modellu per Smith's 15 anni hè statu fattu in Paris Fashion Week, in a so discorsu cù i ghjurnalisti. Eccu ciò chì Willow hà dettu di a so attitudina versu a vestizione:

"Sò una picciotta di 15 anni, è micca ogni ghjornu, Karl Lagerfeld decide di fabricà un mudellu di scuru cun messenger di stampa famosa. Hè bella chì sta casa di moda facenu experimenti veramenti. Per via, sta attitudina à a moda m'hà impressu assai. Aghju amu diversi approcciati risicani quandu selezziunate a robba. Mi pari chì quandu site ghjovanu, hè assai impurtante per amparà cumu espresi. À mè hè perfettu à a scelta di vistimenti, perde alcuni i me parenti ùn cumu cusì. Hè mpurtanti ricurdà chì e so vestitu sò dati per sentu còmpiu, è solu à accettà a vostra imatge da l'altri.

Inoltre, una picciotta di 15 anni d'annunzià annunziatu chì hà admira u creatore di a marca Gabriel Chanel:

"Dopu avè interessatu à Karl Lagerfeld, avete assai assai di a storia di questa marca è cuncludi chì Chanel hà suffertu assai. Tuttavia, era a creazione di novi vestiti chì anu aiutu à superà tutte e difficultazioni. A moda l'hà aiutatu à trattà cù u dulore. Sapete chì certe volte u dolore pò fà travaglià miràculi è trasforma in questu belle. Eccu era cusì ciò chì era successu cù Gabrielle. "
Leghje ancu

Willow recommands adolescents to love themselves

Ogni omu sapi chì i figlioli, particularmente nichi, sò assai critichi da a so aspettazione. È spessu pò esse intesu da elli ch'elli ùn sò micca felici cù a manera di questa stanu. Smith hà decisu di aiutari l'adulescenti è hà dettu in una entrevista:

"Avete tanti amici è amici chì vinarani esattamente cum'è mè. I pensanu chì sò giuliani è i media ùn mai scrive micca nunda. In ogni modu, un pudere micca vede cù pinsamenti. Avete bisognu à amà ti stessu, a vostra aspettazione è poi, prestu, u munnu hà cuminciatu à cambià in ghjornu. Aghju aghju vissutu cù una massa di negatività in me stessu, ùn aghju micca assai, ma poi mi hà cuminciatu à capiscenu chì aghju assai bè ghjè in mè. E ora avemu prisentatu a marca cchiù littiraria di u nostru tempu - Chanel ».