Comu averari à cuntrollà i vostri emozioni?

U mondu internu di una persona hè chjucchjata di sentimenti diverse è d'esperimenti, è quarchi sentimenti prutezzione di u ligame razionale. Certi parsoni sapanu chì hè megliu esce da a tempesta, st must waitu finu à chì e passioni spirituali sò dimustratu, è anu da pudè raghjunghje di ragiuni, ma per una altra categuria di persone hè assai impurtante di cuntrullà l'emozioni per micca di scumpari u legnu in un statu d'affectu. Cumu pò esse fattu è pudete cunquistà riunione siveru? In issu tema, avemu da parlà.

Emote è sentenu di l'omu

I nostri esperimenti internhe sò un modu di signali si i nostri nicissità sò satisfati. À ciò chì ci piace o ùn piace, i nostri emozioni viaghjeranu bisognu. È in parechji casi, tutte ciò chì avemu assicuratu in a spera hè spessu dispunibule nantu à a nostra faccia. Quand'omu si trovanu tristi o in una bona intrigenza, inghjulazione o ancu in furia - tuttu queste averebbe detta da l'altri è hà cunsideratu. Hè per quessa chì ogni persona hà avè avè almenu un minimu d'infurmazione nantu à ciò chì sentimenti è emozioni sò.

Un sapienti benissimu chjamatu Izard, hà creatu una classificazione di chì sentimenti sò più spessu attempu da una persona, o megliu - cuntenenu i so emozioni principali:

I funzioni di sentenzi è emozioni ghjucanu ancu un rollu impurtante in a vita di ogni persona. Se vulete ampararà cumu gestisce, hè impurtante per sapè chì avemu bisognu di sti o altre di e nostre esperimenti:

  1. Funzione motivata è reguladora - e nostre emozioni creanu una certa motivazione è induce noi à certi azzjonijieti è azzioni. In ocasioni l'emozioni rimpiami a nostra mente è dite u nostru cumpurtamentu.
  2. Funzione comunicativa - hè spressione in l'abilità di l'emozioni per riflettà u nostru statu mentale è fisicu. Grazie à questa funzione, pudemu capisci quandu l'interlucutore in còllera, è quandu ellu hè in bon d'umore, etc. Spessu si aiuta per stabilisce u cuntattu cù i citadini di parlà straneri.
  3. Funzione Signale - si fa riferimentu à tuttu ciò chì hè comunmente chjamatu espressioni faciale, gestiti è pantomime. Hè un derivativu di a funzione comunicativa, ma studia u modi di a cumunicazione non verbal in più di dettu.

L'espressione di sentimenti è emozioni succediera in una tale veloce chì ùn avemu micca tempu di fà nunda è di disguise ciò chì succede in nostri cori. E se in a vostra vita, ci sò situazione chì hè necessariu di mantene l'autore, allura hè urdinatu di pensà à una capacità per esse cuntrullà l'emozioni.

Importazione di emozioni è sentimenti

In a quistione: "Cumu avete apprendu a cuntrullà i vostri emozioni?" A psicologia hè un veru assistente impurtante. L'estati emocionale spessu saranu a prima signa di a presenza di malatie mentale. Per ùn ùn diventà un paci di una clinica neurosi, hè megliu d'apprendre à piglià in anticipu. Ci hè parechje manere di fà questu:

  1. Utilizà a vostra imaginazione cum'è un tela. Sì, durante i negozii difficlii, voi deve circate di principià una stapler in l'interlocutore - fate! Ma mentale! Dove una trajectoria di u volu è u mumentu di l'impattu contr'à u capu di a persona chì t'hè annunzatu. L'emozioni sparisce subitu.
  2. Se discussate cusì dolce, imagine chì quandu u vostru vicinu hè un solidu murale, chì a energia negativa di l'interlocutore ùn ùn penetrà. Sò caldi quì, bonu è cusimadiu.
  3. Sorte nantu à carta. Sè e emozioni avete in modu di travagliu, pudete sculacci ciò chì vene primu in u vostru capu, permettenu à u principiu à fraccià u papetu, sombra u ritrattu cù forza, è eventualmente fate a foglia, scorchate è poverò.
  4. Amparate à furmà i vostri sentimenti cù l'algoritmu:

Se pensanu seriosu cumu per appruntà à cuntrullà i vostri emozioni, avete da esse stati assai pacentità. E nostre emozioni sò una reazione immediata, chì hè assai difficiuli di traccia. Assicurà davanti à u speculo, grind e travaglià in l'espressioni faciale. Allora u vostru statu internu ùn hà micca affettatu u vostru aspettu in ogni modu. Dopu un pocu dopu, l'emozioni fugliarà micca questu, per esse cuntrullatu da voi.