Chì trattassi l'aloe, u melu è Cahors?

L'ispettru di questu balsamamentu nantu à u melellu, cahors è l'aloe sò universale per u fattu chì ogni unu di i ingredienti sò praticamenti una panacea per assai malatii. Allora, l'aloe hà longu cunsideratu una droga valiosa. A prima menzione di u seculu-anu hè trova in i testi più di trè mila anni fà. Sta piantina hè stata utilizata per trattà e malatie di a pelle, cun ardori, per a guariscenza di ferita. Cosa cura Cahors, u melellu è u limonu è cumu per preparà sta mezche di curazioni - leghjite.

I pruprietà terapèti è contraindicazione di aloe, mel è cahors

U melellu hè riccu di frutosa è attivamente pugnani contru infezi fungali, virali è bacterial. U calchju cuntenutu in ella rinforza e denti è l'ossi, mettite a struttura di i capelli.

Pudete parlà di Cahors per un largu tempu. Per a prima volta purtata da Francia da Petru I, u vinu hè stata utilizata duranti i servizii di cultu. Forsi, stu fattu hà fattu u rolu principali, ma in ogni casu, Cahors hè cunsideratu un rimediu efficae à l'anemia, a disfunia sbattighia, una mala digestione.

Tintura contraindicatu per quelli chì anu allergii à ingredienti individuali.

L'usu di i medicini da u melu, àoe è kagora

A medicina di u melone di l'aloe è di u cahors hè usatu per u trattamentu di i friddi, cù l'espansione nervosa è fisica, a tuberculosi, a pneumonia, i malatii di u viaghju gastrointestinali, l'anemia, a poca immunità , com prevenzione di a furmazione di colesterol. Hè ricumandemu d'utilizà i balsammi cum'è i corsi (per duie settimane in u vaghjimu è u tempu di primavera), è direttamente durante a malatia.

A ricetta per l'aloe cahors è u meli

Una pianta matura hè aduprata per fà a medicina (almenu trè anni). 300-400 g di fogli, fuscatu cù acqua foglia, terra cun un cuteddu è mischju cù 200 g di meli. U mistu resultanti hè spartu in 750 ml di Cahors. U ghjornu hè insistitu à un locu fridesciu (micca in a fria). Una cullizzioni di tintura pronta hè cunsumata prima di ogni nutrimentu, quince minuti prima di manghjà.