Plantamentu di tulipani in u vaghjimu

Tulipani sò e piante, u fiorente di ciò chì ci conta chì a primavera aspetta longa hè stata ghjunghjina! Tuttavia, cura di i culori brillanti in anticipu. È u vaghjimu hè u megliu tempu.

A pianta, u locu di nativu di quale hè Persia, hè stata purtata in Turchia un milan anni, è oghje este simbulu di luce, splendore è amore si pò vedà in ogni seccion dacha, nantu à i cammelli urbani, in chiazza è parchi. In u tulipanu, u ciculu di vita si componi di duie tappe principal. U primu hè a piantazione di bulbi di tulipanu in u vaghjimu, perchè u sviluppu di u sistema radicali accumenza, è u sicondu - a crescita di a pianta in u so fiore è a morte in a primavera.

Preparing the soil

Per fà pianta un tulipaghju oghje hè stata coronata cù successu, hè necessariu di preparà a terra in anticipu. Questi culori cum'è spirammi lucali, ben luminati, induve ùn hè micca un prughjettu è u ventu forte. Pichjate nantu à u situ - un locu d'accumulazione di eau stagnate, chì sò fatali per i bulbi. In l 'estiu ponu mureghja è putenza, è in l'invernu si ponnu ffariate. A mancanza di lumicità facenu i zucculi allargate, curvate, è i fiori ùn si pò micca piace i culori brillanti. Cuncirnendu a terra, ùn deve esse micca acidica, altrimenti li capretti seranu "cecu".

Prima di cultivà tulipani in u vaghjimu, u territoriu ci vole à dugnu à una prufundità di 30 centimetri è fecundatu cù u compostu, cù fugliale, foglie di zuffa, nitru di potassiu o superfosfatatu doppiu. U vistimentu di ghjunghje ùn deve esse realizatu nò più tardi à dui mesi nanzu d'appressu à l'impegnu, sò altri rinfriscanti di e malati fungali ùn ponu esse evitati. Se ùn cunnosci micca u rapportu curretta di i prupurziunamentu di u fertilizzanti, hè megliu cumprà un fertilizzante complexu especialità per i bulbi.

Bulb Processing

Prima, ci hè bisognu di determinà u timore ottimu di a pianta di tulipani à l'oghje, perchè e bande d'arraggiatori prima di l'iniziu di a prima frette. Sì u pianu hè bagnu, è a temperatura di l'aria ùn hè micca bassu di 5 gradi, da quandu ci sarà bastassi misi. Ricurdativi, i primi tempi è tardi sò posti arraggiati. A piantazione prima, risicate dinò questu annu, è hè una guarantiscia chì a pianta congelà. A pianta tarda porta à u fattu chì in a primavera, i vostri tulipani si spenderanu in u sviluppu, i fiori seranu biancu è i benzini saranu chjuchi. Sè à ghjinirenà, u fini di sittembri è i primi ghjorni d'uttrovi - u tempu chì u piantaggiu tulipanu in a cascata hè a più sicura. Bulbe prima di cultivà hè deve esse inspecciona per selezziunate è maltu. U fattu hè chì l'unicu bonu infettatu infectarà e vegetali vicinu è u so propiu stessu.

Dopu avè esaminatu u bulb, etch. Per fà quessa, una solu solu di 0,5% di permanganate di potassu (ore sufficienti di tanta) hè adattatu. Pudete ancu aduprà un stimulante crescente speciale. Sglessu siccà i lampi in una manera naturali, pudete di cultivà nantu à a trama. L'optimu prufundità di u disembartamentu duverà esse dui o trè diametri di u focu stessu. Bulbe grandi deve esse pittati à una distanza di 10 centimetri, chjaru serà bellu 6-8 centimetri. Nota, ùn puderete micca pressu nantu à u focu à u pianta, cum'è a rotula di l'arricchinu sarà dannighjata!

Dopu avè travagliatu cù cura à livassi u sughjettu, è davanti à i frosting, cogliu cù palla, turba o foglije seccu. In i gnami friddi, hè cunsigliu di coperchà a terra cun un film, perchè in primavera i fiori sò grossi è i pianti sò più storte.

Per fà facilità l'assistente di vaghjime di tulipani, pudete cumprà paleti speciale. Cù l'aiutu di questi pallets-canistri pudete riesce i lampadine da u pianu senza scorchjarà - aghjustate stu palettu è i lampadiei sò nantu à a superficia.