Quandu si piantanu lirizzu?

In parechji giaddi di fronti crescianu belli e bianchi fragranti, chì sò un adornu di un giardinu di fiore. Ma sta finezza precisa cunvivialità constantu, è sopratuttu hè necessariu sapè a regule è u timing di cultivà i lummi di lumiri di giardinu, perchè per priservà a varietà di u fiore, hè cunsigliatu per trasplante annantu. Ma micca tutti i ghjuridichi sapere quandu o cumu fà piantà liri per piglià l'arbureti boni com'è u risultatu.

In questu articulu avemu da cunsiderà cumu per definisce u tempu quandu hè megliu fà piantà liri.

A pianta è trasplantà i lysichni di giardinu pò esse occupati in primavera, u vaghjimu è ancu in l'estiu. Cumu si diferenti?

U pruduzione in autunno hè bonu perchè li bulbi di liri duranti u periodu di restu hè un migliore a tolerata di u cundimentu è in u pianu di l'invernu si sughjenu di richeranu bè. Una cundizione impurtante hè l'assaigde di frutte nantu à i lamperi, postu ch'elli ponu accumincià à ghjudiziu immedanee da a pianta, è questu durò à morte. A più frequenza hè cunsigliata per plantà in u vaghjimu in u sittembri, quandu sempre hè statu quandu u clima cálido, stu piriodu hè u più adattatu per u sante di i figlioli di liri.

U piantagginu hè cunsigliatu da parechji cultivatori, perchè in questu lampi pò esse prutettutu di i ghjàliddi di l'invintu, postu chì sò immeciati immedanamenti in u sforzu caliu o chì sò stati posti chì cirannati. U tempu ottimali per plantà capote in a primavera hè cunzidiratu u fini di aprili, mentri u sole ùn hè micca pocu caldu, ma ùn hè micca friddu.

U stazzu d'uvestu hè realizatu quandu hè necessariu di trasfiriri a pianta digià in frazzioni (preferibile cù foglie) à un altru locu ind'u stessu giardinu di fiori, chì hà necessariu conservatu un capeddu di terra nantu à e radichi.

Hè cresce chì quandu pruduciate in u vaghjimu, ci sò uttene una pianta più bè è durabile, perchè e radici di u liricanu criscinu megliu à bassa temperature positiva, è a parte di u fiore si sviluppeghja in altitudini temperaturi, i.e. in a primavera.

Chiddu chì determina u tempu di u sembricu di liri?

U tempu di piantaghja di i bianchi sò esse sceltu in a questa di i fatturi chì seguenu:

Quandu avete bisognu à pattighjà lianti nantu à a varietà?

Spring landing:

Hè ricumandatu per passà a primavera, prima chì a terra si calenta dopu a chjera cascata. Hè megliu à avè u tempu in u principiu di l'aspettu di riezze nantu à i lamperi, posto chì i zuccheddi ghjovani sò assai fragili è rapidamente anu rivolversu.

Prughjettiva di muntagna - in lugliu - aostu

Autunno, atterraggio

Sittembri

A fine di sittembri-uttobre

In u casu di i primi ghjàllichi, u territoriu duverà esse coperto cù paglia, lapnik, humus o peat.

I cundizioni di Landing

Per fà pianificà un liccuzzu hè riesciutu in ogni staghjoni, e seguenti cunsigliati sò adirendu à:

  1. U tempu di piantazioni deveni cuncorda cù a fine di u crescita di a pianta, quandu i lampadini sò più forte dopu à u periodu di fioritura.
  2. Hè necessariu di cultivà in una terra preparata: umiditati, mischju cù a sable.
  3. Landing per fà a prufundità necessaria, chì depende da a grandezza di u focu è a cumpusizioni di u locu.
  4. Bulbi sceglie pè u pruduzione ùn sò micca stati secchi, ma sò posti immediatamenti.
  5. Bulbi è i radichi ci vole à mantene frescu.

Sposcione è replantage u giardinu in u liceu optimu per a so varietà, pudete cultivà belli fiurimi majestuosu in u vostru situ chì hà da cumprà u vostru paisaghju.