Hyacinths - pianta è cura nantu à a terra aperta

I jacintidi colori diversi brillanu sò amatu di parechji, ùn solu per u so aroma exquisite, ma ancu per esse unu di i primi per sviluppà fora di a terra in a primavera. Circundendu e regule di cultivà è cura di i bianchi in u campu apertu è seranu discututi in u nostru articulu.

Hyacinths - care and cultivation in a terra aperta

Pensendu à u cultudu di i jacinthi in u campu apertu, hè necessariu di piglià qualchi funziunalità di sta pianta. Cusì, a diversità di l'altri culturi bulbusi, i bianchi sò assai esigenti nantu à a qualità di u tarritoriu è u livellu di l'acqua sottumatica, cum'è a quantità di u sole. Hè assulutamente micca adattatu per i jacinthe e umidi è i bassi, perchè in alta cundizione d'umidità a probabilità di fungi hè alta. Ùn piaceru micca i jacinthi è i spazii cù a terra sfundata o scarsa, cum'è i letti pesche di terrazza - i lampadini nantu à elli feranu è degenevule.

Quandu si piantanu i jacinthi in a terra aperta?

Hè assai impurtante per esse pudè esse rizzatu cusì u tempu chì i bianchi sò pianificate in terra aperta. Di solitu in u rughjoni di u rughjonu di u muvimentu di u mumentu à u fini di l'aostu è di u principiu di settembre, è in i rigioni miridiunali ùn hè micca necessariu di fà questu à u principiu di uttrovi. A viulazione di questi termini in ogni direzione hè inzucata da perdita di piantazioni. Allora, siddu i jacinthi anu cagiunatu prima, ùn solu micca ravvicinà micca prima di l'iniziu di u clima fretu, ma ancu di cumincià à cresce. Allora, a prima glubità arruvinà tantanu u follatu, è u focu devagliu. I tarreni i jacinthi chì anu stati posti ùn deve micca u tempu di crescenu à un sistema di cooling stabile, chì vi conduite à a so morte.

Plantendu jacinthe in a terra aperta

Per assicurà chì i jacinthi hà fatta in modu sicuru, è à u tempu appunziatu di lush bloom, avete bisognu di tutte e regule di prupositu:

  1. A terra in u giardinu prima di a piantaurazzu biancu deve esse bisognu preparatu - digu, aghjunghje granasa è fertilizzante di fosforu, se ne necessariu, calce è arghjintinu cu sabbia. U travagliu preparatori hè fatta finitu micca più tardu à un mesi prima di u prughjettu di piantazione di i lampadini, è poi coperto cun una filosa opaca grossa, chì impedisce u crescita di erbaccia.
  2. Per ponae in a pianta aperta, lampi medium size sò stati selezziunate, in forma indatta è regularmente. Prima di cultivà, sò imbullati di un tempu in una solu suluzione o manganese.
  3. I jacinthe sò piantati cumu un scopu difinitivamenti definitu, esci da intervalli di 20 cm frà e bulbe grande, è micca più di 10 cm frà bulbe chjaru. U bonu per cada bulbe hè intarratu 15 cm in u profettu, è u so fondu hè chjubitu cù una strata di sera affittuita, chì cumporta da a drenaje.
  4. Dopu à a fine di u travagliu di l'attrachju è u sonnu di i tocu, una robba mulching di serratura o torba hè colatta nantu à u lettu. Cù l'iniziu di staghjoni stabilita, una strata di materiale chì vuluntà naturale hè posta nantu à u mulch-branches o lapnika.

Chè cumu esse a cura di i jacintii?

I reguli basi per a cura di jacinthe in l'apertu sò:

  1. Siccomu i jacintani accumincianu a ciclichi in a primu muvimentu, U so materiale da u lettu deve esse eliminati immediatamente, finu à chì u periculu di griggiusa greva passa.
  2. Per i jacintani d'acqua hè necessariu cun un certu sensu di precazione è solu in quelli casi quandu ùn hè micca chjucu per un pezzu. À u listessu tempu, u meziornu di acqua acquistanu 15 litri per metru quadru di u lettu. 14 giorni dopu à a fine di u fiore, l'acqua s'hè firmatu.
  3. Per tuttu u sangue è ripruduzzione, i jacaboli necessitanu una quantità grandi quantità di nutrienti. Fighjà li furnisce quelli puderanu attraversu l'alimentazione, chì deve esse ripetuta da almenu trè volte: quandu u primu fruttu, durante e stagione è dopu à fiorta.