Trattamentu di bursitis di a articulazione di corpu in casa

I posti di cundenza maiò nantu à i ghjinochje di ghjinochju sò prutettutu di modu affundante da un amatori di shock absorbers - un saccu sinovial o bursa. Hè chjucatu da un liquidu chì, quandu s'infilata, pò crescate di u voluminu, cambia a cumpusizioni, diventendu un esudutru seru o purulente.

Cù leciuti e senza cumplicature, a bursitis di a parti di i ghjinochje hè trattu in casa. A puntualità di a terapia ùn evita l'ocurrencia di consegenzi periculosi è a transizione di a malatia in a forma crunna.

Drug treatment di bursitis ligera di u ghjinochju in casa

L'approcciu cunzirvaturi curretta hè cusì:

  1. Immobilizazione di u ramu - appiegà un attache di pressa, una pneumatica. Ci hè ancu necessariu di mantene u ghjinochju in una postu elevatu tuttu u tempu.
  2. I friddi cumpressi - in i primi ghjorni per applià i ghjacci, per 15-20 minuti.
  3. Sguassu di inflammazioni è anesthesi - piglià analgési (Ibuprofen, Diclofenac), applicà rimedii lucali (Voltaren, Indomethacin).

In casu d 'infezzione di a borsa sinoviale, u trattamentu di bursitis hè in casu hè prohibitu. In un ambiente ambulatoriali, i cuntenuti di a bursa sò aspirati è lavati cù droga antimicrubbià è antiinflamatori. Inoltre, un urdettu di antibiotici cun una larga zona d'attività hè prescritata.

In a presenza di quista di Baker , a intervenzione kirurgia hè indicata.

U trattamentu folki di bursitis di u ghjinochju in casa

A medicina alternativa in questa casale serve com una misura auxiliar di a terapia symptomaticu.

Ricetta per una compressi vegetali di 3 iji

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

In u primu ghjornu crescenu e patate sbuchjata in i cilugii. Pettite a materia prima in un colpu limu, pressu a cumpressione à u ghjinochju è l'abbandunate per a tutta a notte. In u sicondu ghjornu, fate u listessu cun u pienu. U terzu ghjornu, realizà una prucedura simule cù a col. Continue a terapia, alternannu vegetale, per facilitate a cundizione.

È calenta di un ghjinochju cun l'aiutu di un saccu di zuccaru calatu in aiutu assai.