Fotofobia di l'ochju - i ragiuni chì tutti ùn sà micca

A fotofobia hè una intoleranza anormali da l'urgani di a visione di luci artificiale o naturali, sottu a influenza di quale sera dispunibile sensibilizazioni. I casi di a fotofobia di l'ùacchi pò esse diverse è accumpagnati da parechji sintomi disgustati.

Perchè l'ochji rispundenu penugemente à u lume?

Un altru nome per stu fenominu hè a fotofobia. Hypersensitivity à a lume, a so fobia hè particularmente sottocultura sottu a influenza di fonti d'illuminazione brillanti, è in cundizzioni di u cimiteru o in u malu scuru in l'ochji hè spessu sottumessu. A manifestazioni principalu di a cundizione patologicu sottumessu hè u prugettu rilativu di e parolle è u desira di chjude l'ochji cù i mani da a luce. In spessu, ci hè ancu u dolore à l'occhi, a furmazione di furmazione di u lettu fluidu, un sensu di "sione" in l'ochji, chì pudete indicà ind'e patologias oftálmi.

Fate a quistione, perchè chì ci hè una fotofobia, un sintimu di quale maladie pò esse, avissi a essiri cunzidiratu frà i pussibuli cosi, no sulu e malatie ocular. Cusì, a fotofobia sviluppeghja in u sughjettu di certe malatie da u sistema nervatu cintrali, hè presente in i casi di malatie infizziosi di u corpu chì avianu incù intoxicazioni severa, hè cumparatu cum'è effetti secundariu à u pigliendu certi medicazione (per esempiu, furosemida, tetraciclina). Per questi mutivi pò indicà manifestazioni supplementu: u malu di ras, nausea, frebba, etc.

Un fenomenu fisiologicu normale hè una sensibilita di l'ochju à crescita in sensu di u cume, risultatu d'esse prolongatu à una stanza cun poca luci. Questu hè spiegatu da u fattu chì l'alumna ùn hà micca tempu per adattà veloce à e novi cundizioni. Questu prublema dopu u sonnu, cù una lettura prolongada, travagliendu un monitoru in l'urdinatore. Sì u simbulu si spese è ùn dura micca longu, ùn deve alerta.

Psicosomatiques di fotofobia

Quessi u temu di a luce hè un disorderi neuro-psiculogi, in quale una persona hà un pannellu teme di u sole. Questa diventazione hè chjamata heliofobia è hè aggunutu da l'apparizione di sintimi sintomi durante l'esposizione a luz di u sole:

L'Heliofobia forza una persona per limità a so sughjera fora di u locu, estreighja u circhiu di cumunicazione, impastanu l'impresa è l'impiegazione. In vista di l'isolamentu, micca solu l'statu psicologicu, ma ancu a salute fìsica, hè pisatu. senza sunlight in u corpu ùn mancu pruduce vitamina D. E persone cù una testa pallida di fobia, pocu pisu di corpu, prublemi cù i denti è u sistema di l'osteria.

Temu di lume per i friddi

In i malatie virali è bacteriale di u sistema respiratorju, accumpagnatu da una crescita di a temperatura corta, a fotofobia di u fotu hè spessu osservata, sopratuttu cun una mira diretta versu i raghji di luci. U simbulu hè cagiunatu da una emborgazione di l'organimentu assuciatu à a multiplicazione di i microbicchi patogeni è a penetrazione di i prudutti di a so attività vitali à u sangue, è da quì in i tessuti musculari, cumprese i tessuti ocular. Inoltre, u sferente hà vintu di e cazzuti, cuminciannu à l'occhi, dulurenza cù u muvimentu di l'ochji.

Aghjùni chì i patogeni afectanu l'strutturi di l'apparatu di l'ochju, chì facenu cunghjuntività concomitanti - un prucessu infjammatori in a membrana chì circundava u globbu. In questu casu, secondu u signore di a malatia, u timore di a lumera hè aggratu da secrezius mucosa o purulente da l'occhi, taglioli, puffiness di e parolle. Più raramenti, contru u sughjettu di infezzioni carièditi, a neuritis di u nervatu otticu appareva, chì hà una simpatologia.

Fotofobia cù meningitis

Cum'è una malatia serosa cum'è meningitis , ci hè una infizziona infiziosa di e membrane di u curu è a spine. I fotofobia è a malatia, intoleranza di sonu forti, un risu nicu da a temperatura di u corpu, vomiting, una raccordia in u corpu sò i sintomi principali di a malatia. In i malati, i risichi intracraniali, i nervi di u curu è i veturi d'occhiu pò esse affettati. In cunnessione cù u flussu rapidu è cumplicità riesciii, i meningitis ùn anu bisognu d'internazione.

Fotofobia cù sarampù

L'adulti sò malati cù sarcellatu raramenti, ma infatti, si sò infittivi, soffrenu una malatia grava, spessu cù cumplicazioni. Sta patologicu virali hè necessariu di cumpagnia di tali sintomi cum'è fotofobia è lacrimazione. In cunstante cun elle ci sò altre manifestazioni caractarali: un prublefu brùsculu di a cundizione, u debule severu, a frenu, a malatia di a cella, u nostru roscatu, rash. L'apparizione di l'intolerancia à a luz in u malargiu, primuramente per a inflammazione di a mucosa di l'organi di a visione.

Photofobia - cataracti

A malatia cataracte chì si trova in parechje donne à l'età hè carattarizata da una diminuzione in a trasparenza di a littura oftalmica, di partenza paralizia o cumpreta di a lenti. A manifestazione principale di sta patologia hè l'apparizione di vista sfuratura, in quale l'ogetti sò vede cù contorni difuminati è si vede cum'è postu sottu un valdi misted. Often object in fronte di l'ochji sò dufate, cambia a percepzione di u culore.

In parechji casi, cù sta maladie, ci hè una sensibilita aumentada à a lumera, è a fotofobia aumenta da a sera, è in a fioritura, a visione hè significativamente ridotta. Inoltre, una visione caracteristica di l'halo d'arcane vicinu à i fonti di luci, lampi. Questu hè dovutu à u fattu chì i raghji di luz, alcune a lentilla nuvola, dissipate è ùn anu micca a retina.

Fotofobia in glaucoma

Trà i causazioni di a fotofobia oculista, u glaucoma si distingue - unepochi di patologii di l'ochju, accumpagnati da una crescita di pressu intraocula per una viulenza di fluisazione. Comu u risultatu, cambiani patologichi in i strutturi oculare, l'agenzia visuale disminuisce, u nervu otticu è a retina sò danimati. In adulti, a fotofobia, e cose chì sò assuciati cù una varietà di questa patologia - glaucoma d'angolo chjusu, accumpagna i sintimi cum'è u dolore d'ochju, u da malu di rasache, nausea.

Cumu si libbrà a fotofobia?

Sicondu i malatii in chì a fotofobia hè osservata, i metudi di ridivulà da stu simiculu sò diffirenti. Per stabilisce un diagnosi, spessu necessite cunsultà micca solu cù l'ophtalmologu, ma ancu cù specializatori in altre duminiu di a medicina. Avè truvatu fatturi pruvucanti, hè bisognu di cumincià u trattamentu, chì pò esse di metudi conservativi o intervenzioni kirurgii. Mentre chì u trattamentu hè esse guidatu, a fotofobia di l'ochji pò esse minimizzati, adendu à i raccordji:

Gota cù u fotofobia di l'uce

La fotofobia di l'occhi, e cose chì anu spiegatu da i malati ophtalimmi, hè eliminatu da l'usu di catuzzi, spessu i seguenti:

In certi casi, in cunjunzione cù u trattamentu di i medicazione ocular, hè cunsigliatu per aduprà gimnastica è maschera di uchjaru. Se dopu à l'appiecazione di e gocce prescritti da u duttore di 3-5 i ghjorni, a fotofobia ùn hè micca eliminata è a fotofobia ùn hè micca diminuite, u trattamentu vole esurtazione. Pò esse necessariu di realizà attività di diagnostico repetitiva è supplementaria.

Trattamentu di u fotofobia di l'uquidu cù rimedii tradiziunali

Cù permessu di u duttore, pudete pruvate à reducirà u scantu di u lume brillanti à i rimedii tradiziunali. Molti pruvermi anu pruvatu in u trattamentu di sintomi oftimistichi, è a fotofobia di l'ùacchi, chì e cose sò assuciati da e patologii di l'ughjetti, hè micca escezione.

A ricetta per gocce

Ingredients:

Preparazione è utilizazione:

  1. Pour l'erba cù l'acqua, portanu à fogghi.
  2. Insistanu durante trè ore.
  3. Strain.
  4. Bury 3 drops in ogni ochju davanti per dorme.