Figliu da a manu da i materiali improvised

A maiò spessu, a fence hè u primu bastimentu chì prisenta in u paese. A vallata temporale o permanente hè facilita à custruisce cù i vostri mani di materie improvised. Pò esse fattu di legnu, buttigli, metallo, rami, usando una sedia o ghjustu.

Inedificazione decorata cù i so proprii da i materiali improvised

Per esempiu, à una dacha da i materiali improvised (rami è pegli), pudete custruisce un preziosa vicina vicinu à una stagione o un ciuri di fiore . I rami seranu elastii è flexuliuli, u materiale ideali per una tale barrera hè una vigna di u saliciu, l'avellana, l'avellana. U vantagiu di questu quistu hè a so naturalità estetica. Per fà questu, avete bisognu di cullà e rami finti è grossi, chì anu da esse pegati. Per travaglià, bisognu d'un mandolunata, un cultillaghji è i testi d'andà per decorate a fasa.

  1. Branches sò stati preparati. Purtativi sò presi per pegs. U tempu più favuritu à a cugliera hè a primavera o a fine di l'estiu. I velli longi sò selezziunati è tagliati cose chì vene un obtuto oblicuo.
  2. Da i bastone sò stati passiunati - una farra hè schizzata da un end, chì saranu purtati in terra.
  3. U travagliu accumene cù a stallazione di u quadru. Per questu, l'impastosi sò imbruttuti da una machina à u verticule à a terra per quasi mità metru.
  4. Cumplementu, i varcheatti sò stati nantu à i pezzi di sustegueri per un metudu di braiding horizontale in u patru di zigzag trà i ghjoculi. Branches ci saranu bè cumplicati. Hè dispostu in tale manera chì i ghjoculi nantu à i dui gangdi sò stessi. Pudete travaglià cù vini rinuvuti cutane, elli si conserva a flessibilità. A vigna seca prima di cunsumu ùn deve esse imbuttatu in acqua, da quì hè torna diventata elàstica. I disticcii di i vigni à i vigneti sò cututi cù un cuteddu.
  5. Per aduttisce a fissa nantu à i tetti verticale di cudemi sò stavate. Dopu un seccu, a vigna ferma è mantene a forma chì vulete. In a semaine, hè impurtante cullà i bartagneri più stretchi trà l'altru, perchè quandu secaranu perdenu u so grosu.
  6. Cù l'aiutu di un tali tissu pò appende u foglie di fiore.

E cerchi urigginali, fatti cù e so mani di i materiali improvisi, aiutanu à turnà in u locu di u paese à un locu maravigliu. Cù u so aiutu, pudete prutezzione di u giardinu di fiore, sali di i piazze, u spaziu di restu è di decurallu un bonu giardinu. U vintu di viminu ùn hè micca solu bellu, ma dinò un disignu acchiananu per dà.