Prima leccu - induve principià?

Ni nutricionisti ni pediatrici puderanu risponde senza dubji à a so mamma annantu à a quistione di induve principià a prima alimenta d'un zitellu. In ogni casu, sò parechje scuperte generale chì sò più cumuni. Intendemu di capì.

Età per introduzione di e cumplementari

Se u zitellu hè in artificiale, è ancu imbiancata, u primu "alimentu adulti" ponu offre à ellu in 4-5 mesi. A mamma ùn deve quantu parechji mesi di principià per piglià, perchè parechji figlioli ponenu interesse à i manciari à quattrucultura di quattru misi. Ma ricurdativi chì à u primu l'aiutu ùn hè micca di alimentà u zitellu, ma per acquistà cù prudutti diffirenti di a mistura. Dopu à determinà quandu avè principiatu per piglià una persona artificiosa, cuntene a data di vaccinazione è u statu di salute di u zitellu. Una settimana prima di a vaccinazione è di settimana dopu chì ùn pò micca offru à i zitelli di novi prudutti. U zitellu, per suprattuttu, deve esse sanu sana.

Per separà, si nuta u timing, quandu avete da cumincià aduprà un criaturu prematuru chì u pesu à u partitu ùn anu più di 2,5 kilogrami. In a maiò parte di i casi, u pocu pisu di corpu dita i so regule - lure hè necessariu in 2-3 mesi. E ricordate, hè amministrattu solu sottu a tutela di un pediatre!

I babelli chì sò nantu à l'alimenta naturali, finu à l'età di sei mesi di u latte maternali hè abbastanza, per quessa, a crescita di l'alimentazione supplimentale hè assenti.

Amparemu a table "adulescente"

Dopu avè accertatu i limiti di età, avemu decisu induve hè megliu di cumincià à catturà, perchè i novi prudutti ùn sò solu benefizienu à u zitellu. Ùn ci sunnu tanti opzioni:

I vegetali cuntenenu più microelementi è vitamini più cà prudutti di latti fermentati, perchè e so mamma si preferanu cumincià à catturà cù patati purpi. Per una parte, questu hè veru, ma a prubabilità di reaczioni indetturati di u corpu (dysbacteriosis, stinziazione, diarrea) hè più altu ch'è cun l'usu di u latti fermentatu. Allora, u famusu pediatricu E. Komarovsky crede chì hè bè drittu per cumincià à cira cù kefir per i zitelli (da latte di latti in grassu, è cù kefir, acquistatu in cucina di zuccheristi). Dà per a prima volta ùn deve micca più di trè cullenade, è per cumplementà u lettu di coghju di u zitellu. Sì u corpu generalmente risponde à u kefiru, u ghjornu dopu si pò digià dà una cullizzioni di kefir più. Dopu à una settimana, pudete aghjunghje furmagliu à u kefiru (ancu nantu à a cucchia). Se prima, in discussioni di pediatrici chì e cose da alimentazione, perchè ùn era micca in u primu locu, ma oghje u mitu di u so danni hè scuppiatu. U fattu hè chì, à l'iniziale di a crescita di u fontanel, ùn hà nunda di fà cù. Inoltre, in u latru umanu, u cuntenutu di calciu hè più altu chì in u casgiu.

Dopu à l'intruduzioni di iogurtu è di casgiu, hè l'ora di cumincià a so attrazione vegetale cun l'intruduzioni à a patata è a purcina patata. Ùn pruvà micca turnate i verdura in una massa homogeneia omoogenee. A prisenza in i purcina di patate di a taglia di una caccia di partenza à u zitellu ùn hè micca minatu, è e corsi di masticà migliurà. À sett'anni, offerta à u zitellu una salsa di carne bassa, è da un pezzu. A quistione di quale a frutera di cumincià à cena hè particularmente impurtante, perchè elli ci sò assai alergici. L'Apple hè a megliu opzione. Se u zitellu sò spessu sottu sputtu, cusì u manzone vi si deve stufa.

Regoli Importanti

Per l'intruduzioni di l'alimenti cumplementari per portà a giòia à a mamma è à u zitellu, deve avvicinà cun prudente. Prima, ricurdativi di e microdosi. Siconda, attentu à l'alimentari chì pò causà reaczioni allergii. E più impurtanti, cuntinuà à alimentà u zitellu cù u latte di mamma!