Sposione di currant negra in u vaghjimu

Currantella negra hè una di e bachi favoriti di parechje persone. In più di u gustu, u scuru hè assai di vitamina C, chì hè assai utile per a salute. Curranti negri, dovutu a so pruprietà ùtule , hè in molte spessu in a medicina famigliali. Di sicuru, assai pirsuni sapanu di questu, ma micca parechji sapi à quale tempu è in quale manera hè pussibule di pona una currantia negra. Eccu ciò chì avete da piglià stu articulu.

Tempi di cultivà currantu nìvuru in u vaghjimu

Cundizioni assai favurèvuli per a santezza negra currant - u vaghjimu. Plantate u grosene in u vaghjimu prestu à l'iniziu di i ghjàlli, in pochi settimani. Normalmente, u tempu hè cascatu nantu à a fini di sittembri - u principiu di uttrovi. Se piantate una grosera in u vaghjimu, u pianu à a primavera à l'urighjini di e razzi di a pianta hè densificatu à u diploma di diritta, è a vostra muddica ferma accumenza per stabilisce, è cù l'iniziu di u calore, si sviluppau intensamente. Allora s'ellu avete dubbitu si puderà plantà un grosu in u cascaru, speru chì anu spusatu da voi.

Comu imponì una grosta in u vaghjimu

I reguli di cultivà e grosu in u vaghjimu ùn sò micca cumplessu. Tagliate aprite à a piantazione di e razzii, malati è secchi à i posti chì sò sani. In l'area attribuita per cultivà currant, tutte e diprissioni è i fossi sò primi coperto. Allora ci hè bisognu à scavà u sughjettu à a prufundità di a bayoneta di bayone. U fossu pè e pianti di mudellu deve esse preparatu in anticipu, fate un spaziu, perchè e radici pò esse postu liberamente: circa 40 cm in longhi è 60 cm in largu.

U fondu hè cupartu da humus o micca un capru assai grande di fertilizzanti organici (10 cm) è di potassu (100 g). Ci hè una regula assai impurtante di u ventu chì si prisenta un currantu negru. L'arbusti puderà esse pianificatu à una stampa di 45 ° à a superficia di a terra, perchè chì i rimèze sò lucale in furore è chì i cuttati più bassi nantu à elli sò deve esse coperto cù a terra, è nantu à a superficia devendia duie o tri capoli annantu à ogni spargente. Hè necessariu per creà un arbulu viulente è putente.

In seguitu, avete bisognu di l'arbulu postu, pour un bucket d'acqua è cogliu u pezzu di l'arburetu cù palla, turba o compostu cù una strata di 5-6 cm. Trà e piante devendrà esse una distanza di 1-1,5 m - tutta a diversità di currant. L'arbureti zanussi è compactu pò essa campatu à una distanza di 1 metru, è crescente, sprawling - megliu à 1,5 metri.

Una bona opcione - piantà a currantia longu a fasa, ma avete bisognu di pona, avendu retiendu da a fence 1 metru. Inoltre, pezziunati nìuli pò esse pittati entre frutti, ma a distanza da u machadi à l'arbre ùn deve micca esse menu di 2 metri.

E

Ci hè parechji cunsiglii impurtanti per u sughjettu currantu negru in u caderu. A pianta d'arbusti curranti deve esse in un locu luminosu, preferibbilmente apertu, postu chì a paschita negra ùn piacia micca a sombra, anche sombra paritale di grandus danni ùn la causanu, ma sarà peorissimo.

L'aranciu hà una rusticità alta assai di l'invernu, ma si pò esse guaritu contr'à i frutifate tardi, posto chì a temperatura forte cambia assai spessu causa a fascia di friddà, è com'è u risultatu, u rendiment.

Preferite a curruzzione neutra o micca àcidae terra è si sentenu maravigliu nantu à i lattichi ben umidi. Hume assai impurtante per a migliurà di e boli. Ma per u drenaggiu di u territoriu ùn deve esse micca smeggiatu, deve esse bisognu per impediscenu l'stagnazioni di l'acqua.

Ci hè una altra manera di cultivà, hè nova è chjamatu u muru di a frutta. In casu di decide di cultivà currantu nìvuru in u vaghjimu in questu modu, da quì da l'altri pratiche, deve esse chjucu nantu à una distanza di circa 60-70 cm, è da trà e fila seranu una distanza di 1,5 m. U metudu di u muru di frutti per a cura di a pianta hè assai còmode è bona regula da una piccula pianica.