Psiculugia sportiva

A psiculugia di sport hè una scienza chì studia l'attività di a psyche umana in u corsu di l'sport. Hè cresce chì sta secunna di a vita hè stata aperta in psiculugia in u 1913, quandu sta iniziuzzione hè statu pruposta da u Comite Olimpico Internazionale. In cunsiquenza, un cungrinu hè stata urganizata è dopu, in a seconda mità di u XXu seculu, hè stabilitu a Società Internaziunale per a Psicologia di l'Esportiu (ESSP). Hè l'annu 1965 chì hè cunsideratu l'annu di ricunniscenza internaziunale ufficiale di sta ciencia.

Psicologia di i sport: cumpagnia specialista

In u corsu di u so travagliu u psicologu di l'uporcu si tratta di i psicodiagnosti, u travagliu di gruppu è attrae i mètudi più mudernu è u prugressivu, chì permettenu equilibriu a cundizione d'atleta è crea cundizioni mentali favorevoli per u so averebbe sviluppu è a vittoria.

Comu regula, a psicoluggìa di una carriera sportiva precisa a cumunicazione regulare di un atleta cun un psicologu, durante u quali a funzioni siguenti sò resolvuti:

  1. Formazione di a psiculugia di u vincitore in u sport.
  2. A lotta l'excitazione prima di l'iniziu è a crescita di a cuncentrazione.
  3. Aiutu in critica, difficiule per i situazioni atleta.
  4. Ammaistrà a capacità di gestisce emozioni, a capacità di caccià.
  5. Forma a motivazione ghjustu per u furmazione regula.
  6. Edite a relazione diretta cù l'autostru è u squadra.
  7. Ubligazioni di scopi scupi è rapprisentanza di u risultatu finali finalitu
  8. Prutizzioni psicologica per i competizioni.

Oghje, a psicologija di l'isula hà fattu un populare inescuuta è quasi ogni squadra di seria o sportista hà u so propiu espertu. In ogni modu, questu u rolu hè stata presa in u vechju modellu da u coach.

Psiculugia di u vincitore in u sport

Tutti i psiculoghji spettaculi di l'adulti è di u zitellu esse studienti obligatorii di a rùbbrica nantu à a vuluntà di guadagnà. A psiculugia di u vincitore in u sport hè assai impurtante per tutti chì aspetta à ottene risultati veramente sensitivi in ​​u campu chjamatu.

L'atleti hè sempri guidatu da dui stati paralleli: da una banda, questu hè un desideriu passionatu di vincite, à l'altru - u timore di perde. E se solu u sicondu hè più altu ch'è u primu, i risultati di u travagliu di tali atleta sò deplore.

In preparazione per a cuncurrenza da e primi staddi di l'atleti, hè impurtante piglià in cuntattu u fattu chì perde hè solu un indicatore chì avete bisognu di cambià u mudellu di furmazione.

I so specialisti dicenu - ogni specialista hà una zona spicializativa di cunfidenza, chì hè stanca da l'altitudine di u minimu è di a superficia. In questu casu, a cima indetta a quantità massima di vittori consecutivi, seguitu da u scantu di esse un perdatore. Questa hè una attitudina sbagliata, in quale una persona ùn cride micca chì dopu à 10 vittorie, ellu hà ancu ghjunghje l'11.

U ligne più bè di confidenza hè cunsideratu da a quantità massima di situazione di perdenzi successivi, dopu à quale un sensu persistente di insicurità arise. Per pocu tempu, dopu perppi 5 volte in una fila, l'atleta pò pensà errettu chì ùn hà micca pussutu vincite a prumma volta.

Sicondu, u più chjucu u numaru hè determinatu da u limiti minimu è più minimu, a più estrema a zona di cunfidenza . U psicologu hè obligatu di travaglià cù l'atleta per a so espansione, perchè hè in un statu psicologicu cumu chì l'atleta hè a maiò opportunità per derroche à i so avversari.

I tarreni di u psicologu ùn finiscinu quì: hè impurtante per enseñà l'atleta per percepzione curretta per a vittoria è di a perdita, perchè micca chì unu è l'altru ùn interferiscenu micca cù u so sviluppu è cunfidenza aduprà, per cunquistà petti novi.