Quandu si piantà pimienta nantu à i piantini?

L'invernu hè sempre in u colpu, a ghjàllichi hè cracking fora di i finestri, ma un sapienti sapienti sapi chì hè ura di cultivà e piante. Dopu tuttu, a racolta di parechji cultalli di giardinu dipende cumu si a pianta hè cultivata: da travaglià in a pianta aperta o à piantane. Sì e so pomi sò fugliati immediatamenti à u pianice, in particulari in a zona cun i stati maiò, da a cugliera ùn si pò esse stufa nantu à tutte si i vegetali ùn anu micca tempu di ripiglià.

Molti jardinieri crescianu i pani dolci in i so lochi. Se vulete cultivà un cultu nobile di ligumi, avete bisognu di sapè quandu u pezzu di pezzi per i pianti.

In quali ghjorni per pittaraghju u pebbullu nantu à i piantini?

U pumite ponu essa crescenu in un invernu o fora. Sì avete un invernamentu calatu, ci hè cunsigliu per sperà pezzi di piantini in ghjennaghju. In questu casu, i pianti sò stati pronti per u sembra in April. A pratica amena chì i boni pomi nudi pò cultivà in 60-70 ghjorni. Se l'invernamentu ùn hà micca scaldate, allura u tempu di cena per i pezzi di pepite hè di mezi di frivaru - i primi ghjorni di marzu.

Per u vuluntà in i soglie di a terra aperta devènduci a sera ancu più tardi. Semu devi esse ricordati chì hè pussibule cultivà e piante di pezzi solu quandu a temperatura di a superficia di u locu righjunghje 16-17 ° C, perchè u pezzu hè una pianta termofilica. Dunque, se pensa di piantà muderni in u maghju, serebbe sperate di pimienta in a primu decenniu di marzu.

In ogni modu, di ghjennaghju è ferraghju sò mesi d'invernu cun ghjornu di pocu tempu. Allora, picculi piastri di pepite ùn sia micca bè luminu di u sole, è si sdrughjenu biancu è allungatu. Hè assai impurtante à questu tempu per assicurà chì e piante sò veramente correlati. Sì i pomi di a pepite sò stati un pocu dopu, anu aghjunghje rapidamenti in u so crescita di e mudlutti di pisci di più, è forsi ancu quì sopra.

Oghje agricultori sò intesu interessatu chì a luna patece pimenta nantu à i pianti. Allora, in u 2016 kurrenti, in cunfurmità cù u calendariu lunar, u prupusitu favoreite di pimentu per piantini hè in quelli ghjorni:

I sementi di u pumore crecianu longu. Per accellerà stu prucessu, i zucchi sò stimulati. À questu endemazione, i manzari devarè esse imbastu in un tagliu è pusendu durante 15 minuti in un termu cù l'acqua calenta (circa 50 ° C). Trimendu da i termichi, e manni in u listessu ragbrinu deve esse posta in u locu per un ghjornu. Dopu à quessa, ci anu da essa siminari immediatamenti. Per esse stimulare a germinazione iniziali, i pezzi di pimentari pò esse dinò in mezzu di una ora in una solu suluzione di agenti cum'è "Zircon" , "Epin-extra", "Silk", etc.

A maiò spessu a siminari li pisci di pimientta immediatamenti in tazzi individuali à a tarifa di trè sardi per ognunu. A prufundezza di a simminzioni hè di 3-4 cm. U tarritoriu per i so sementi sò ideally cunsulatu di una mistura di arena, ortu, humus è fraschi. A terra deve esse umidità è pocu cumplicata, in seguita, u fruttu pudarà esse digià senza l'arbureti di zuccaru. Semi sparghje nantu à a superficia à una distanza di 2-3 cm di l'altru è poi l'arrampiate cù u siccu seccu, è poi compru u terzu novu, usu, per esempiu, una culloca.

I cupchi sò colpi in sacchetti di plastica è colpi in un locu caldu. Se a temperatura in i sacchetti hè di circa 28-30 ° C, dopu à una settimana se priparà e primure rivolti. Dopu à quessa, i sacchetti di e vetru ci vole à sguassà, è a tampiratura in a camara cù i colti di pepite ridutta à 22-22 ° C. In u casu di una mancanza di lumera per e piante, pizze addizzjonali si deve esse installatu cù fluorescenti o lampei LED. Trascendu i pianti di pezzi seguitavanu di acqua tranquilla.