Shopping in Tenerife

Per parechji anni shopping in Tenerife hà attraversu turisti di tutte e mondu. In questu locu di u postu serene restu ùn ci hè micca impuru di impurtazione, per quessa hè pussibule cumprà roba di famigghi casi in un prezzu più preziosu. Cridendu, per acquistà un novu novu serà un costu più bellu, per dì, in alcuna altre stanza italiana. Per esse territoriamente parte di l'Spagna, l'Isuli Canarie anu the same orders even in terms of discounts and shopping. A vendita staggiana, chì dura in tuttu l'estiu in l'Aostu, attrae i lavuranu cù i so scuperti incredibuli. Per esempiu, jeans vendu 5 eurendu è a cima per 2 euri sò ancu pussibule di cumprà.

Shopping in Tenerife cù prestazioni è benefici

Parrannu di shopping in Tenerife, ùn pudemu aiutà, ma nota a so originalità. Quelli dritti ghjovani chì sperenate vede quì u sicondu Milano o Madrid, hè megliu bisognu di seguita chì l'expectativa ùn sò micca ghjustificate. Quì ùn ci hè micca un assortimentu enormu, ma à u listessu tempu hè abbastanza pussibule d'acquistà un paru di trè cose d'affari, chì u costu hè assai più bassu di i russo. In particulare sta tendenza chjarpe cù i tradiziunali marchi famosi:

Allora, chì cumprà in Tenerife? A risposta hè tuttu ciò chì sognu. Dopu tuttu, ci sò assai corsi di cummercializazioni, chì unificonu duie di i buttane preferiti. Per pudè gozzeti a compra di prughjetti quì viste una visita:

  1. U centru stradale, chjamatu Avenida de las Américas o a Milla D'Oro. Comu a principal avenue of the island, ci sò, per suprattuttu, assai lottei di bellu brandu chì certamenti avete micca appellu à i fanni di ei marchi com Prada, Gucci o Escada.
  2. Piazza del Duque hè un centru cummerciale di incredibilta bellezza, ma ancu assai prezzi alta. Ci hè una grande manca di boute cù u vestitu di e marchi dinò, in ogni casu, hè una sola outlet di Mango.
  3. Gran Sur hè un centru tipicu chì unisci in un locu assai lotta di variazzu di prezzu. In modu, i buttrefi in Tenerife difirenu pricisamenti in un paràmetru impurtante cum'è u prezzu, è sò spartuti in lussu è "persone".
  4. In u centru cummerciale Carrefour, u sognu di un preziu ma interessante shopping è una visita à sti briganti chì Bershka , Zara, Massimo Dutti è Stradivariu si sò verificatu.
  5. U dipartimentu magazzinu El Corte Inglesttulu serà piace i ghjovani donne cù un pianu sanu di a ropa di moda di a donna.
  6. Calle Calle Castillo - Caye Castillo, chì hè à tempu una zona peatralizia è cummerciale cun assai pezzi, ma assai interessanti, induve puderete cumprà belli ghjuvelli è accessori.

È finaraghju u shopping in Canarie

Se parlemu di fà cumercii in Canarie in funzione fundale ghjornu funziunalmente impurtante, vale a pena cita a zona di u centru cintrali - L'Americhi, in chì u territoriu hè cuncentrazione documenti di stanzi di lussu chì offeranu moda è vestiti per a moda di i famusi disinazioni di moda famigliali. In più, hè pruduzzione per cumprà parechji gioielli è vigghi. Vulendu à caminariate in i tarri di a reta di a Spagnola, devenu andà à L'Crosta Ingles, induve parechji magasinsi cù vistimenti di marche espagna.

In generale, shopping in Canarie hè più saturatu cù u spiritu di colorazione spagnola chì l'europea. Eccu, sicuru, ci sò i marchi europei, ma in quantu di quantità sò claramente inferjuri à l'espagnole.

Comu però, è in ogni locu scontri staggiunate caduta à a fine di l'estiu è à a mità di l'inguernu. A quale u principiu di a vendita da u 20% -30% a pocu alcuni alcuna a figura di u 80% è ancu u 90%.