Quandu da andà à u ghjinògliu dopu à partitu?

Fù tra i parechje dumande materii giovani, i medichi sò ghjunti per u circondu à quandu avè da ginecologu dopu un annu reciente. Intendemu di risponde.

Dopu qualchì tempu di tempu dopu à a nascita di un zitellu, hè bisognu di visità un medico?

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì u tempu di a prima visita à un medico fegate depende direttamente da a manera ch'è esse realizatu u prugramma: ci era nascita naturali o una cesareà.

Allora, se u nascita era un pezzu classic, i.e. scorri da u canali naturali di nascitu è ​​senza cumpressione spéciale, in questu casu una visita à u ghjinògliu dopu à u cunsigliu deve esse occuratu quandu u missi postpartum adopranu a so natura generale. In altre parolle, per vede un medico pò esse registratu dopu a cessation of lochia (dopu à 6-8 simane). In questu casu, u duttore examina u canali di nascita, valece a cundizione di u cullucinu uterinu, suturi internu (se anu).

Esaminazione di u ghjinògliu dopu à partitu, quandu a sezzioni cesarianu hè stata realizata da literale 4-5 ghjorni dopu a purtata di a mamma da u sughjettu. Hè nutate chì in questa situazione, i cuntrazzioni uterini sò più lentamente perchè anu realizatu a incisione di u muru uterinu è a sutura. Dunque, u duttore deve circumbe perviserà peristà annantu à a prublema di l'organi ripruduzzione interna è evaluate a permeabilità di u cervice per prevence cumplicazioni ( hematomas ).

Chì l'appruvamentu postnativu di una donna cù un ginògginu involucra?

Dopu avè capitu cù quandu ci hè necessariu per andà à u medico-ginunu dopu i ghjaccii recenti, vi cunsiderà parechji funziunalità di a realizazione di l'indagine.

Prima di tuttu, u duttore recopilate infurmazione: cumu si u cunsigliu era, per esempiu chì ci era micca cumpressioni, cum'è u periode postpartum. Sì una donna ùn hà micca alcune di caghjunate o dumande, anu da esaminà a ghjicina ginekolòfica. In regula, a durazione di tuttu a accuglienza ùn sia più di 15-20 minuti.