Preahvihea


U tempiu di Preahvihea in Cambogia hè una di e numerosi reliie di u Regnu di Cambogia . Per un bellu pezzu, a struttura di u templu hè statu u sughjettu di cuntruversia trà Cambogia è di Tailanda per u so locu geograficu. A disputa hè stata risolta in u 2008, quandu u tempiu era addisignatu da a lista di l'UNESCO è hà cuminciatu à avè dui entrances separati da u territoriu di ogni statu contesta.

Preahvihea punisci cù assai santuariu è tempii cunti di u diu Shiva è i so atti. U tempiu hè persa in a jungle, chì hà influente per via di l'omu è di i so artifacti, perchè anu persu per un bellu pezzu tantu di l'ochji umani. U tempiu di Preahvihea hè unu di l'attrazioni attraversu ancu postu chì prupone grandi vista di i valli emerald di a regione nordica di u regnu.

Parechji fatti stòrici

L'edifiziu tempio di Preahviea appareru in u IX seculu. À u listessu tempu, u locu duva u santariu hè statu stabilitu era un peregrinamentu in u VI seculu. L'elevazione chì Preahvihea hà pusatu nantu à simuli simbulizeghja u sacru Monte Meru, è l'edifizii chì inizenu à prisentanu dopu sultantu solu furtificatu sta cunnessione divina. A vista di u Preah Vihear fu cumpiita, rinfriscata è rinfigurata per parechji seculi è cusì diventa una di e grande struttura significativa di l'imperu Khmer.

Ciò chì vale a vedà?

U cumunu di Preahvihea ocuva quatre punti da u rispettu à u puntu più altu di a muntagna. U percorsu cumencia à l'entrata cintrali, situata à u nordu nord. L'escali, avè una longa impressiunale di 78 metri è nimu di 8 mètge d'amande, vi purtaranu à u principiu - direzzione nordu è sudu. L'escale consiste di 55 passi divide in andate, chì quellu chì hè decoratu cù una sculture in pietra è i galerie cerimoniali, cum'è un simbulu di cultu di i crudi in a casa di a divinità di Shiva.

Sfurtunatamente, i torri di battelli chì anu vistutu l'adduzzati i pavellioni - gupuri - ùn sò micca cunservate. Ma ci sò sculture di petri di leoni, chì, secondu a legenda, guarda l'abitazione di u diu. U tribunale centru di Nagaraj, pavatu di petra, ghjunta cun dimensioni senza precedente. A so area hè 224 metri quadri. U culleghju centru abbanduneghja u modu à una altra scala adornada cù naga - sete stesi di serpenti fatti di peddi sòridi. In i tempi antichi, u cumerciu di tempiu di Preahvihea in Cambogia durante a peregrinazione di u rè diventò u so palazzu. Oghje ùn ci hè quasi nunda di u tempiu principalu, ma l'uggetti attruvati è a so locu ùn abbandunate micca dubbiu: una volta era majestuva.

A infurmazione infurmata per i turisti

U cumuni di u templu di Preahvihea si trova 625 km da a capitale di u regnu di Phnom Penh è 100 km da Siem Reap in a parti nordica. Pudete ottene u mira di trasportu pùblicu : interurbà di busu, trasferimentu o taxi. Tempiu Preahviea vi cun un visitante ogni ghjornu da 8:00 a.m. à 4:00 oghji. L'ingrata hè liberu, ma i ministri sò felice cù e donne.