Allocations after birth - norma

Parechji donne, in particulari quelli chì anu saranu mamma per a prima volta, sò interessate in quistione di quantu a purtata di l'alta ndustriali dopu a nascita. Intendemu di risponde è entene ciò chì hè cunsideratu a norma, è ciò chì dice nantu à a violazione.

Questu libru trasgu nascutu hè cunsideratu a norma?

Per principià, deve esse nutatu chì a longu di trasmette postpartum, malu, di mediu hè 6-8 simane. In ogni casu, assai più impurtante ùn hè micca a durazione, ma u caratteru.

Nurmalmentu, durante i primi 2-3 ghjorni di purtata di l'utru hè una natura siverenza. U so culore hè vedutu brillanti, cù pocu ingegnu di coaguli è mucus. In quantu u voluminu, dichusu rimborsi sò assai abbundanti.

Cù u passatu di u tempu, a lochia cambia u so culore. Allora, solu à una settimana dopu sò diventenu marrone. À u stessu tempu, a so intensità dinò.

À a fine di 5-6 settimane, a maiò parte di e donne noteu l'apparenza di sola liberazione neobylnyh, chì hè spessu trasparente, ma a volte ci vole ancu di cantate di sangue. In casu di tale, e donne dici chì "facianu".

Quandu deveru vede un medico?

Dopu avè parlatu di ciò chì altri altevuli dopu a nascita sò notati in a norma, avemu ancu cunsiderà parechje di viulazione, in quale hè necessariu di dumandà l'assistenza medica.

Allora, l'alarma hà bisognu à i seguenti cases:

Inoltre, in più di l'altitudine, l'attenzione devi esse pagatu à a durazione di l'excrezioni. Cusì, quandu lasteranu più di 8 simani, hè megliu cunsultà nantu à questa materia cù un ginunu. Tuttavia, ùn si micca scurdate chì a durata pò ancu esse affettata da u fattu, in quale manera hè stata a realizazione.

Cusì, cù a cesareà, pò esse un incrementu di a durazione, chì hè duvuta à u fattu chì l'operazione implicava un cut of u muru uterinu. Una quantità di sangue pò ancu esse liberatu da una ferita cicatrise.

Cusì, sapendu ciò chì hè normalizatu sottumissione dopu à u partitu è ​​chì culore anu deve esse, una donna serà stata pussuta di evitari u sviluppu di cumpulizioni, appiecendu à i primi desviazzioni versu u duttore.