Chjesa di i Dolores


Unu di i lochi più belli in a capitale di Honduras , a citadina di Tegucigalpa , hè a Chiesa di San Dolores. A catedrale hè ancu cunnisciuta com'è Iglesia de Nuestra Señora de los Dolores (Iglesia de Nuestra Señora de los Dolores).

Custruzzione longa

A ghjesgia di i Dolores hè cunzidiratu unu di i più antichi priservati in u territoriu di u paese. A primu cattidrale era stata fatta in 1579 da i monjos è era un monasteru modestu. Quandu più tardi, in u 1732, u chapitre fù ricustruiutu. L'iniziatoriu di a custruzzione era u prete Juan Francisco Marques-Nota. U prughjettu di a nova edifiziu era designatu da u famusu architettu Juan Nepomuseno Cacho. Dopu à quindi cinq century un siège parrocchiale hè stata urdinata, chjamata Santa Maria di i Dolores, in ogni modu, i travaglii di travagliu duratu più di 80 anni, è l'apertura di u tempiu hà solu l'u 17 di marzu di 1815.

Cattidrali è internu

A cresia di i Dolores hè stata custruita in e più tradiziunali di u Baroccu americanu è duie campi campanile, coperto cù una cupola grandi. A parti suprema di a fachada cintrali hè impaurita cù trè circles, chì quellu chì hà un patronu simbolicu. Dintra u centru cintrali hè sculpitu u Sacru Coru di Ghjesù. A manu dritta è sinistra sò illustrati unghji, scala, lanci è frasi, ricordati di a crucifixion è a morte di Cristu. E culonni rumani, intersiguati cù viti, separate i cigliuli di l'altru.

U second livellu di a catedrale hè ricurdatu da una bella finestra vitrata è sculture di i santi. A porta di dui fronti, decurata da ogni ubbitu cù foglie sculptural, simbulizeghja u terzu pianu di u tempiu. Una volta inseritu à a Chiesa di i Dolores, pudemu vedere i antichi freschi è dipinti tipichi di u stili baroccu.

Legends Urbani

Iglesia de Nuestra Señora de los Dolores é una das catedrali più visitati di Tegucigalpa. I credenti sò attrati da a storia interessanti di u tempiu è a so straordinariu bellezza. In più, a Chjesa di i Dolores hè inveciuta in legends, secondu chì in i so passaggi secreti sò almacenati tesori untoldi, è ci sò micca sapiutu à i pratichi ordinarji a strada chì porta à altri paesi saggi di a capitale.

Cumu ghjunghje?

A chiesa di i Dolores hè situatu vicinu à u centru di a cità. Mentri in u centru di a capitale, cammina nantu à Maksimo Hersay avenue à a intersezzione cù a Calle Buenos Aires. Allora accuminciò a strada, chì vi conduite à i posti .

Se si stanu abbandunati in l'area remota di Tegucigalpa , utentanu u trasportu pùblicu. A stanza di u Calle Salvador Mendieta hè di 15 minuti è l'autobus vene da tutta a cità.

À l'altri catedrali di a cità, a chiesa di i Dolores hè aperta à i crìvuli à u ghjornu. Se vulete visità unu di i servizii di a chjesa o à esaminà l'internu di u tempiu, studià l'agenda di i ministri è scelta u tempu optimu. Ùn si scurdanu di a forma appruvata di vestitu è ​​e regule generale di cunducta in un locu sacru.