Granulocyte sò ridotti - chì cosa significa questu?

Granulociti sò leukocyte chì cuntenenu un graneddu in parte, cumpostu da picculi parti cumpilati di cumpunenti attivi. Appressu in a manna di u globu di l'ortugrafia corresponding. Prisenta com'è trè tippi principalu: basòfili, neutròfili è eosinòfili. Per stabilisce l'indicatori, i analisi pertinenti sò sottumessi. In casu chì i granulòcidi sò abbandunati, pò significà chì u virus hè spargugliatu in u corpu, o ci sò patologii di sangue. In ogni casu, tuttu questu hè bisognu di l'appuntamentu di terapia privata.

Granulocyte in u sangue sò abbandunati - chì cosa significa questu?

Di solitu esse risultati testi parranu di malati autoimmune. A menudo, a ragiunità pò esse cunsideratu cunfortione in una quantità di eosinòfili, chì hè per quessa l'efficacezione di u sistema immune diminisce. Di solitu questu succede in certu malatie:

A volte, i risultati di i risultati pò esse cunnessi cù a accuppettenza di certi medicini - antibiotici, sulfonamidi è antineoplastichi.

Immubilius granulocyte sò ridotti - chì cosa significa questu?

Una quantità bassa di questi cumpunenti in u sangue sò generalmente indican:

U cambiamentu in u numeru di granulociti immaturi in ogni linea indici una patologia serosa chì si devuta in u corpu. Hè per quessa chì nisun casu ùn deveria micca l'autodetazione, cum'è questu solu pruduce à un accentuamentu di a cundizione. Terapimu hè prescrittu, basatu nantu à l'ultimi prucessi, a prublema di u paciente è qualchì altru indikatore.

Hè impurtante accuratariu chì quandu u donu sangue, l'absenza di alcunu granulociti hè cunsideratu una cundizione normale. In questu casu, e femicelli pregnant è lactanti, cum'è criatori di nascenu in l'eccezzioni.