Janet Jackson in gratitenza per u so figliolu preparatu un sacrifìziu

U nàscita di u picculu Issy-Al-Man hè una gran gioia solu per Janet Jackson è u so maritu Wissam Al-Man, ma per u clan Jackson in tuttu. In ogni casu, u rituali chì seguitanu u nascita di u natuvulu hà causatu una prutesta chì ùn solu per i parenti di u cantanti, ma ancu scandalizatu i so fannii.

Sicondu a tradizione

Addivintà a donna di Wissam Al-Man, Janet Jackson hà l'islamu. Little Isse, chì diventò u primu figliolu di u paru, immediatamenti dopu à u ghjornu, fù circuncidatu, è u so babbu, cum'è l'insideru dicia, sussurru à l'aricchia dritta "Adhan" (Allah hè issa u so unicu diu, è Maamu hè u prufeta).

Inoltre, cum'è tutti i genitori musulmani, i cômagi anu riittutu spiegà a sò gratitude à Alà per l'apparenza di un zitellu cusì longu. Per quessa, Janet è Wissam hà urdinatu un sacrificiu di sangue, sacrificendu una pècura.

Janet Jackson è Wissam Al Man
Janet Jackson

Ohituali stranieri

Aggiungere Janet, chì sò longu seguità di a secta di i Testi di u Jehová, eranu cuntenti quandu l'affable è affidante Qatari, u bilettariu Vissam Al Mans, apparse in a so vita. Accuncianu tranquillamenti u fattu chì u cantante hè issa un musulmane è hà principiatu a modesta costume di scena è di a vestizione chì oculta a figura, ma a tradizioni musulmana sanguinosa, chì ghjè contru à i so principii religiosi, uttene à sente a Janet d'elli.

U Clan Jackson
Leghje ancu

Ricurdate, Janet Jackson di 50 anni, chì durante parechji anni ùn anu capace à cuncezzione d'un zitellu, diventa mamma in u 3 di jinnaru.