Cumu doblegà e napuli per serve a tavola?

Per fà u tabellu di festa attraente è exquisite, puderete dominarse i tecniche simplici di servilluni plegabuli, è in questu un accessu pocu apparitu hè moltu sfarenti in una perspettiva.

Cumu doblegà un foddile di napule per setting setting - una classa maestrale

U festive è elegantement nantu à a tavola vedere simuli servitori stampati, è micca carta, chì hè più adattatu per l'usanza di ogni ghjornu. Tutti sò diffirenti di tene, è a splutazioni di elle ancu différence. So, partemu:

  1. Prima di voi altrimente e so pasticceria da a tela chì avete bisognu di scecchi in bè. Una bona opcioni serà quellu chì e costi sò circa 50 cm.
  2. Per dughjà u napkin per serve, era faciule, si pittò quattru volte. Allora, à u turnu, parechji contorni di i derni, chì diventeranu una guida. Scambià a napkin nantu à una superficia plana è, piglià una cantone, appricàvanu à u centru.
  3. In a listessa manera, avviamu cù e corniche restu.
  4. In novu accuminciamu a girari li ringii versu u mezzu.
  5. À questu stage, esce un tipu di sobre.
  6. A nostra squadra hè diventata più chjucu.
  7. Amassi, tenendu a quadra cù l'altra banda, turnate à a spalle.
  8. Alignate quellu chì pò mudificà da u locu à u locu in un colpu.
  9. In novu, pruduciamu acquaghjenzi familiarizati in u listessu ordine.
  10. Copertazione è lentamente lest da i cantoni. Pudete abbandunà parechje lacuna trà i costi per fà u pruduttu più precisa.
  11. Avemu un quadratu.
  12. Avemu trasferenu a nostra peceta à un grande pranzu nantu à a tavula - dipoi una napkin è si situate durante a festa.
  13. U mumentu hè ghjuntu - avemu principiatu per fà una lotus. Dopu pianciau unu di i petali per iscrittu, appena tichjendu a punta. Allora l'armata di u petali sò inturnuati, sfundendu.
  14. Senza u mità, piaccionà à u petali vicinu.
  15. Questu hè cumu tutte tutti i petali cuntenuti.
  16. Ma ancu avemu un bughjone bassa, ùn hai micca scurdatu. Sò quelli chjucchi, chì si trovani trà i petali grandi, pecali sepali.
  17. Dopu chì a napulina hè prestu, posa un pianu più chjude è seguità per serve a tavula.

Variante di ghjuvededda nantu à massa tessili. Cum'è una fioritura, pudete pranziunà un napkin cun una pezza - questa serà una scuperta simplice, o pudete utilizà una tecnica speciale per fà un envelope, fan, turntable o cori. Se ti piace stile classica, pensate à l'usu di l'arrò per i servitori .