Henna pittura nantu à u corpu

Mehendi o Henna pittura nantu à u corpu venenu à noi dapoi India, Malasia, Indonesia è i paesi di l'Africa di u Nord. In queste paesi mehendi in generale hè a tradizione più antica è i scrive serve primura simbolesi, amuletini è talismani, è solu dopu a dicurazione di u corpu. Ricertamenti, sti disinni di henna s'hè difunnutu à noi. In particulare per u fattu chì assai stili di Hollywood si trovanu ntiressi nta sti tuli tattoos peculiarii tempurali.

Henna pittura nantu à u corpu - dipinti

Comu chjaru esse cagiunatu, mehendi ùn sò micca solu modelli sbatturi, perchè tutti d'elli anu u so propiu sensu speciale. Hè per quà avete bisognu à selezziunà u patronu currettamente prima di applicà à u corpu. Per esempiu, a "bracciale" di a manu attrae l'amore, u cignu hè successu è l'umbrella stilizata sarà una difesa contru disgrazia, malatie è fallimenti. Di sicuru, pudete dekorate u vostru corpu cù qualchi mudili cù motivi fugliali , chì per voi seranu solu modelli, ma ferme più piacevuli per ùn esse solu in a decorazione, ma dinò un amuleto in una sola persona. Ùnanu tutti cridenu in certi putenzi mistiche di i segni, ma una tradizioni antica cum'è a pintura di henna nantu à u corpu, ùn pò micca bisogni, ma ùn anu micca putere. Inoltre, u più impurtante hè di crede è cusì disinazioni eleganti veramente ci decuranu, è l'amori saranu attrati à voi, è da u danu seranu babbu.

Henna pittura nantu à u corpu - tecnica

In generale, hè megliu fà l'imaghjini di mehendi da un maestru chì sapi u so travagliu è esse realizatu tutte qualità di qualità è bellissima. Solu in questu casu pò esse sicuru d'u risultatu, chì in a fine si face. Ma, sicuru, pudete pruvate à maestru a tecnica di henna di disegnu è in casa. A cosa principal hè u desessu.

Per principià, bisognu à preparà una pasta da l'henna, per quandu avete bisognu, in fattu, l'henna stessu (preferibile una henna pè u corpu, micca per i capiddi), u zùmmu di limonu, u zuccaru è l'oliu aromaticu. Bè preparatu per u fattu chì a preparazione di a pasta puderà piglià un ghjornu, perchè a cura da ellu in anticipu. A tecnica di pittura nnō, in principiu, hè abbastanza simplice. Hè a più piacevule per grapissà muderni cù una siringa, sguassà gradualmentà a pasta in a peddi. Dopu piglià l'imaghjini sarà bisognu à resiccà olu. In qualchi ora, sarà pussibule di scaccià l'exceppia pasta cù u latru cuteddu di u cuteddu. Ma doppu questu quattru settimamenti ùn puderete micca spustate u locu di u disegnu. U scopu finitu pò durà parechje simane nantu à u vostru corpu.