Raspberry "A Miracle Orange"

Frammenti viadulazione è rossa tradiziunale, per quessa, hè micca indispensabile di manghja e persone chì pacenanu l' allirgii alimentari. In particulare per elli sò varietà derivati ​​di favetti prediletti chì ùn anu micca un corpu "perikoluu". Queste include una spezia di patch raspberry "Orange miracle", chì discendiremu in questu articulu.

Raspberry "Miracle orange" - description

Sta frammosa hè un arbulu fugliale di altu mediu (à 1,5 m). I so fili sò righjastusi, abbastanza cun parechji spine. Se una lotta di frutti crescenu nantu à un corpu, pò pudè tende à a terra, per quessa, hè cunsigliu per vendarà l'arbuli.

Fructifying in questa varietà cumparisce à generalmente à u centru di aostu è dura finu à a ghjernate. I bacchi anu una forma cônica è un bellu culu amaru-aranciu. A mediu, u so pesu chjude 5 grammi, ma ponu arrivà finu à 7-10 g. Sò assai densi in a struttura, per quessa intolleranu perfettamente u trasportu è ùn si sò sfruttate solu se dopu à maturità stanu sottumendi nantu à una ramu. Questa mugliera hè assai succosa è aromatica, perchè pò essa cunsatata fresca è per posta di sera.

Raspberry "Miracle Orange" - pianta è cura

Un carattirumulu distintivu di a varietà "miracle Orange" hè un grandu rendimentu, ma per questu hè necessariu furnisce i caspi cù l'assistenza propria:

  1. Plantendu i pianti di sta varietà deve esse realizatu à a fine di a primavera. Per quessa, hè necessariu di sceglie un locu assuitu da u terrenu fugliu è fertili. A terra versu e piantini sò stati subitu. Prima di i radicchi di raspberries averebbe esse spulatu regularmente, evitendu à soprazione di u locu.
  2. U tarritoriu di l'òxidu si deve esse rilassatu regularmente, ma micca prufonda (finu à 5 cm). L'acquadru deve esse moderatu, ma privati. In u primu mità di l'estiu, hè cunsigliatu di introduverà fertilizers chì contientanu nitrogenu, è in u sicondu - fertilizzanti cumplessi.
  3. Dopu fruttifinu, hè bisognu di cutulà tutti i rami, sighendi un petit tronu sopra à u livellu di u livellu.