Appressu morbidi nantu à i so ghjambi

Chì hè l'hematoma, è induve elle venenu da ognunu, tutti sanu da a zitiddina. A maiò parte di spessu i magulluli nantu à i pedichi sò parechji effetti pratichi è fisichi. A mancia nantu à u corpu hè nunda più ca u gore sottu a pelle. Ancu ma danni minuri, i vapuri spuntavanu. À u listessu tempu, una poca cantità di sangu passa da elli. Ma parechji volumi sò formati per una ragione apparente.

Perchè aghju bisognu di i so peri?

Spiegazioni di questu pò esse assai. E ciò chì hè impurtante - micca tutti sò inutilità:

  1. Spessu chì a causa di a furmazione di i matematichi hè in l'aghiforme di i frutti di i vapuri. U prublema si sviluppeghja in un locu di l'ipovitaminosi. Cum'è sapete, u corpu suffrissiunatu di una mancanza di vitamini in u principale in a primavera, cusì u bruciate ponenu i peri più intensamente duranti stu pirìudu.
  2. In certi casi, i matematichi sò u primu simbulu di varicesi.
  3. Sì ci sò bruciate à i vostri pedi senza mutivu apparente, avete bisognu di un checkup. Hè pussibule, detta d'st'omu hè una malatia autoimmune - vasculitis sistèmica. Trà i principali diffirenzii di sta pesta hè a furmazione di spots in tutte u corpu, è l'aspettu di u dulore in genitorii enormi.
  4. E persone chì anu capilari chiunttenenu vicinu à a superficia di a pelle, soffre tutti allungamentu.
  5. A tacca nantu à i pedi, similari a murmuri, sò eventwalment occulte annantu à u sughjettu di piglià certi medicazione. A furmazione di i matematichi hè facilitatu da l'aspirina di sangu purga è a più l'analgàstic.
  6. Un altru raggiuni hè trombocitopenia. Hè dinò una malatia autoimmune chì l'organu confunde plaiteti sani cù e potenziu periculatu è pruduce antibodyti contra elli. Quandu u livellu di queste cagiunati di u sangue, ci pò esse affucchiate.
  7. In certi pazienti, i morbidi apparentanu nantu à i so pedichi per l'anormalità in u funziunamentu di u fianu. Dopu tuttu, u corpu ci pruduce un gran numaru di sustegnu rispunsevuli di u clotting sangue.
  8. I spiciaristi anu da tratta di i casi quandu l'hematomes furmà nantu à i peri di i malatturi cù ipertintura, reumatismu o tonsillitis crònica .

Chì si aghju bruciatu nantu à i so peri?

Per principià, di sicuru, hè bisognu di determinà e cose di l'hematoma. In u casu di l'ipovitaminosi, per esempiu, i complexi di vitamina aiutanu à salvà i morcheti, è in casu di l'ipurepuntura - trattatu prolongatu.

Manifestazioni esterni di u prublema pò esse eliminati da u trotevasin è l'heparina.