U pensamentu visual-figuratiu

Un sapere comprehensivo, deep, multi-faceted di u mondu hè impussibile senza un processu cognettu maiò - pensendu. In a psicoluggìa, ci sò parechji tippi di pensazione, diffirenziu, in u primu locu, in cuntenutu: riflessu, visuale effittiva è visuale-figurativu. Inoltre, ci sò ancu questi, a funzione principale di quale hè a natura di e funzioni: teorica è pratica, è chì cumpone un tipu d'uriginale di u pensamentu hè classificatu in: creativa è riputtivu.

Formazione di u pensamentu visual-figuratiu

L'essenza di u pensamentu visualu figurativu hè custituitu à esse a sperimentazione impostata per mezu di rapprisentanza, imaghjini (quessi stanu sianu custodiati in a memoria operativa è a curretta). In a forma simplista, si manifesta in un zitellu di età preescola è a scola junioru (4-7 anni). In questu piriodu, ci hè una transizione di visuale efficace à u tipu di penseru chì vi pare. U zitellu ùn hè più necessariu, cum'è prima, per toccu u novu oggettu per tuccallu cù e so mani. A principal hè l'abilità di avè chjamatu per ellu, per rapprisandà.

Hè mpurtanti avè nutatu chì stu tipu di penseru hè presente entre l'architetti, i disinatori di moda, poeti, perfumatori, artisti. A so funzione principale hè chì una persona percece un oghjettu in quantu à a so versatilità, hà rimpiazza chjamate e prupusitu inghjinante di l'ughjettu.

Studiu di u pensamentu visual-figuratiu

U psicologu svizzeru Piaget hà realizatu spirimenti, grazii à quale hè statu pussibule cuncludi chì i figlioli pensanu à l'imaghjini visuale, micca guidati da i cuncetti. Allora, un gruppu di zitelli à l'età di 7 anni detti dui bole chì anu fattu di pasta è hà avutu u listessu volume. U zitellu, avendu esaminatu l'articuli in dettatura, sustinia chì sò i stessi. U seguitu, u ricchientariu davanti à l'audienza entità vultò una di e pilone in un torta piscia. I zitelli, à u turnu, vìdenu chì a bola simpliciamente cambiò a so forma, ùn hè micca aghjuntu micca un pezzu unicu, ma anchi si sanu di l'opinione chì l'esperimentatu hà aumentatu a quantità di a prova in una bola fissa.

I siciliani spieghenu questu per u fattu chì i figlioli di sta età ùn sò accustomati à usu di certi cuncetti per spiegà ciò chì successe. In a maiò parte di i casi, u so pensamentu dipende da a so percepzioni . Allora, quandu i figlioli fighjenu u ballu, cambiatu in forma è occupanu più spaziu nantu à a superficia di a tavula, credi chì aghjunghjenu una pasta in questa pastela. Questu hè duvuta à u pensamentu in a forma di l'imaghjini visuale.

Cumu sviluppu un pensu visualu figurattivu?

Ancu in l'scritti di Aristòtulu, a nutèvule di u sviluppu di sta tipu di penseru hè stata nutata. Crià una imagine mentale aiuta à l'individuu per esse focu annantu à u risultatu, per stà à pudè alcuni u pianu, permette per esse diretta in e vostre propiu azzjonijiet. Hè ciò chì aiuta per attivà u potenzu creativu chì hè inherente in ogni unu di noi. Quelli chì anu sviluppatu u pensamentu imaginariu sò capaci di penseru più rapidamente cà quelli chì sò duminatu da memoria astratta (per esempiu, a veloce di u primu tipu di penseru hè 60 bits / sec, è l'astrattu solu - solu 7 bits / second).

U sviluppu di u pensamentu visualu figurativu hè sustituitu da: